Upravo zato što poslodavac može pregledati profil, čak 65 posto ispitanika pazi što objavljuje na njemu, stoji u istraživanju portala MojPosao i magazina Netokracija koje je provedeno putem interneta na više od 1.900 posloprimaca i 70 poslodavaca u Hrvatskoj.
Sukladno tome, 49 posto poslodavaca priznalo je da pregledava profile kandidata na društvenim mrežama. Iako su posloprimci svjesni tih činjenica, 11 posto ispitanika priznalo je kako na svom profilu ima fotografije i komentare o uživanju alkohola,
Dva posto njih reklo je i kako na profilu imaju negativne komentare o sadašnjem ili bivšem poslodavcu, kolegama ili klijentima. Na sreću posloprimaca, 43 posto poslodavaca ne čini ništa kada naiđe na neprikladan sadržaj jer smatra kako se radi o privatnoj stvari, ali 29 posto ih je zbog toga popričalo sa zaposlenikom. Opomenu prije otkaza ili neku drugu službenu sankciju dalo je tek sedam posto poslodavaca. Podatak koji zabrinjava je što 40 posto poslodavaca priznaje kako je takav sadržaj utjecao na odluku o (ne)zapošljavanju.
Iako problematični profili utječu na odluku, 72 posto tvrtki nema definirano kakvo se ponašanje na društvenim mrežama očekuje od zaposlenika.
Da nije sve tako crno, pokazuje i podatak da 51 posto poslodavaca ističe kako profil kandidata može i pozitivno utjecati na odluku o zapošljavanju.
Prethodni članci:INFOGRAFIKA: Kako društvene mreže mogu pomoći da se zaposlite?Ako varate partnera čuvajte se Facebooka!