NOVI INCIDENT / Zbog čudnog mirisa u kokpitu prizemljili 'dreamlinere'

Image
Foto: compositestoday.com

All Nippon Airways (ANA) i Japan Airlines, koji imaju skoro polovicu od dosad isporučenih 50 Boeinga 787, rekli su da će danas obustaviti sve letove tog zrakoplova, a da će se oni nastaviti možda već u četvrtak nakon provjere.

16.1.2013.
7:32
compositestoday.com
VOYO logo

Dvije vodeće japanske zrakoplovne tvrtke odlučile su do daljnjeg odgoditi letove zrakoplova Boeing 787 "dreamliner" nakon što se u srijedu dogodio novi incident s jedinim od zrakoplova tog tipa.

All Nippon Airways (ANA) i Japan Airlines, koji imaju skoro polovicu od dosad isporučenih 50 Boeinga 787, rekli su da će danas obustaviti sve letove tog zrakoplova, a da će se oni nastaviti možda već u četvrtak nakon provjere.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Boeing 787 ANA-e koji je iz Yamagushija letio za Tokio hitno je sletio nakon što su tijekom leta instrumenti pokazali pregrijavanje jedne od baterija, a u putničkoj kabini i kokpitu osjetio se čudan miris. Svih 129 putnika i osam članova posade evakuirano je iz zrakoplova odmah po slijetanju u Takamatsu.

Japansko ministarstvo prometa priopćilo je da prisilno slijetanje smatra ozbiljnim incidentom koji je mogao dovesti do nesreće, prenosi agencija Kyodo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glasnogovornik Boeinga Marc Birtel rekao je Reutersu: "Vidjeli smo izvješće, svjesni smo da se nešto dogodilo i surađujemo s našim kupcima". Dosad je Boeing 787 imao nekoliko ozbiljnih incidenata s dimom u kabini i curenjem goriva.

Australski Quantas rekao je da ostaje pri narudžbi od 15 "dreamlinera", a Air India, koja ima šest tih zrakoplova i još nekoliko namjerava naručiti, kaže da će kontaktirati proizvođača, ali nema namjeru prizemljiti zrakoplove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

United Airlines, zasad jedini američki korisnik Boeinga 787, poručio je da neće poduzimati nikakvu akciju, ali da će pozorno pratiti informacije o incidentima.

Boeing 787 je širokotrupni putnički zrakoplov koji uz pomoć nove generacije motora leti puno ekonomičnije, ali trošovi razvoja su dosegli skoro 32 milijarde dolara. U Boeingu očekuju da će tijekom idućih 10 godina prodati oko 1100 zrakoplova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo