VW /

Polo uzvraća udarac

Nakon što je Opel predstavio novu Corsu, a u očekivanju svježeg Forda Fieste, Volkswagen najavljuje novu generaciju popularnog Pola.

26.10.2000.
23:43
VOYO logo


Kakva će to samo konkurencija biti... Nova Corsa, čija prodaja samo što nije počela, uskoro će dobiti ozbiljnu konkurenciju. I dok nas Ford još uvijek nije obradovao fotografijama nove Fieste, "procurile" su prve informacije vezane za sljedeću generaciju Volkswagenovog modela Polo...

Na prvi pogled jasno je kako novi Polo predstavlja poveznicu između najmanjeg VW-ovog modela, popularnog Lupa, i nadaleko poznatog Golfa. Taj dojam pojačavaju i prepoznatljive "oči", preuzete upravo s modela Lupo. Novi Polo izgleda suvremenije i prostranije od prethodnika. Uz to, ovakav dizajn donio je i bolju aerodinamiku, pa je koeficijent otpora zraka s 0.32 Cd ? "pao" na 0.285. Jasno, na taj je način smanjena i buka u kabini, koja putnicima pruža više komfora od one u "starom" modelu.

Međutim, stručnjaci VW-a nisu se "zaustavili" isključivo na vanjskom uljepšavanju. U unutrašnjosti, vozača će dočekati potpuno nova instrumentna ploča, izrađena od još kvalitetnijih materijala. Brojni pokazivači osvjetljeni su plavom svjetlošću, baš kao i u skupljim modelima ove njemačke tvrtke. Središnja konzola također je svježe dizajnirana, s ugrađenim radio-uređajem, CD playerom i prekidačima za kontrolu VW-ovog Climatronic sustava. Uz doplatu, moguće je dobiti i Xenon svjetla, čak i brisače sa senzorima za kišu...

Što se sigurnosti tiče, serijska oprema uključivat će prednje i bočne zračne jastuke, dok će oni zahtjevniji (naravno, uz doplatu) moći nabaviti i posebne zračne jastuke koji štite od ozljeda glave. ABS uređaj, "pojačan" EBD (Electronic Brake Distribution) i ESP sustavom za stabilnost, bit će uključen u standardnoj opremi, dok će model GTI biti opremljen i "inteligentnim" sustavom za kontrolu proklizavanja kotača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Široki izbor motora još je jedan adut novoga Pola. Naime, u ponudi će se naći čak osam agregata ? pet benzinskih i tri "dizelaša". Ponuda "benzinaca" uključuje dvije izvedbe 1.2-litarskog agregata (s osam i šesnaest ventila) i dvije izvedbe "1.4-litraša" (75 i 100 KS). Prestižni Polo GTI pokretat će snažni 1.8-litarski motor - koji će, uz pomoć turbo-punjača, razvijati čak 180 "konja" (isti agregat ugrađuje se i u Auti TT)... Prema očekivanjima, u VW-u nisu zaboravili na ljubitelje dizela. Tu je "trocilindraš", obujma 1.4 litre, te "atmosferska" i "turbo" inačica 1.9-litarskog "naftaša".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi Polo krenut će u osvajanje tržišta u listopadu 2001. godine. Raspon cijena kretat će se od 25 tisuća njemačkih maraka naviše ? ovisno o modelu i opremi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
stipendisti
NOVO
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
POLJOPRIVREDA PROPADA /

Tri generacije brine o 40 simentalki, ali u selu je sve manje krava