ŽELJEZNIČARI SPREMAJU PROSVJED: /

'Sve više putnika vozi se bez karte, a samo je jedan kondukter u osam vagona!'

Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Kažu da je švercanje među putnicima postala sve raširenija pojava jer je broj konduktera nedovoljan i putničkih blagajnika

6.12.2019.
9:43
Sanjin Strukic/PIXSELL
VOYO logo

Nije dobro stanje niti zaposlenicima željeznice pa je predsjednik Sindikada hrvatskih željezničara poslao otvoreno pismo medijima, Upravi HŽ-a te ministru Olegu Butkoviću. U pismu su najavili prosvjed ispred zgrade uprave, a razlog je manjak konduktera i previše putnika bez karte. Prosvjed bi se trebao održati 11. prosinca ispred sjedišta HŽ Putničkog prijevoza.

Sindikat je Butkoviću napisao da žele veću usmjerenost tvrtke na povećanje prihoda od prijevoza putnika te su napomenuli da "Uprava kontinuirano štedi na osoblju koje je u funkciji sigurnosti, a naročito u funkciji ostvarivanja prihoda od prijevoza putnika". Kažu da je švercanje među putnicima postala sve raširenija pojava jer je broj konduktera nedovoljan i putničkih blagajnika. U pismu ministru Butkoviću napisali su da tako HŽ PP ostvari malu uštedu na tom osobolju dok puno novca izgubi jer ne naplati uslugu prijevoza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
MISLILI SU DA ĆE BRZO STIĆI U SLAVONIJU, KAD ONO...: /

HŽ-ov vlak stajao pet sati u Vrbovcu

Image
MISLILI SU DA ĆE BRZO STIĆI U SLAVONIJU, KAD ONO...: /

HŽ-ov vlak stajao pet sati u Vrbovcu

'Treba pojačati pregled karata'

"Ne znamo je li Vas Uprava upoznala da, unatoč uloženih silnih desetaka milijuna kuna u nove prodajne kanale, svi drugi prodajni kanali čine manje od 2% prihoda (Internet, automati, outsourcing), dok putničke blagajne i osoblje vlaka prihoduju više od 98% prihoda. Unatoč tome, sve više vlakova sastavljenih od 2 garniture prometuje samo s jednim kondukterom, do 8 vagona prati samo jedan kondukter, u špicama, kad su najveće gužve i potrebno je pojačati pregled prijevoznih karata. U vlaku je samo jedan kondukter. Većina putničkih blagajni je zatvoreno ili rade u skraćenom radnom vremenu do 13 sati, ili sl.", stoji u pismu ministru.

Image

14.12.2015., Bjelovar, Zeljeznicki kolodvor - Novi vozni red Hrvatskih zeljeznica zgrozio je i ogorcio bjelovarske zeljeznicare, iz razloga sto se prema njemu cak 12 od 16 izravnih (direktnih) vlakova Bjelovar - Zagreb ukidaju, a sto znaci da ce putnici morati presjedati u Krizevcima. Zbog toga su zeljeznicari od danas pokrenuli i peticiju koju gradjani mogu ovog tjedna potpisivati na Gradskoj trznici i korzu. Photo: Damir Spehar/PIXSELL

Smatraju da bi se trebao povećati broj osoblja važnog za ostvarivanje prihoda te napominju da dok se na tim radnim mjestima štedi, druga radna mjesta, troškovno orijentirana, nisu dovedena u pitanje. Govore i o tome da Uprava uporno gura koncepciju prometovanja vlakova bez konduktera i s kontrolorima koji bi ulazili samo na pojedinim stanicama. To pak smatraju apsurdnim ako putnici u velikom broju stajališta ne mogu kupiti prijevoznu kartu nego to moraju učiniti u vlaku. U sindikatu najavljuju prosvjed kao "nastojanje da se tvrtka usmjeri prema ostvarenju većeg prihoda od prijevoza".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo