Prije otprilike dva mjeseca pojedinim potrošačima sa splitskog područja poslane su uplatnice s pogrešnim obračunima rata za potrošenu električnu energiju. Mjesečni iznosi koji su stigli na njihove adrese bili su povećani do čak 40 posto u odnosu na svote s računa za isto lanjsko obračunsko razdoblje, a iz tvrtke "HEP Elektra" su takve greške pripisali problemima uzrokovanim informatičkim razdvajanjima djelatnosti opskrbe i distribucije unutar sustava "Hrvatske elektroprivrede", prenosi Slobona Dalmacija.
Osim spornih uplatnica, ista informatička greška utjecala je i na sustav slanja opomena neplatišama električne energije.
"Kako smo već ranije obavijestili kupce, zbog prelaska na novu informatičku podršku i povremenih grešaka koje su se u tom razdoblju pojavljivale, tvrtka "HEP Elektra" jedno vrijeme nije kupcima slala opomene zbog neplaćenih obveza. Međutim, u ovom trenutku ta se mjera naplate koristi u potpunosti i na zakonski propisan način kod onih kupaca koji ne podmire svoja dugovanja HEP-u do datuma dospijeća. U slučaju da kupac ni po opomeni ne podmiri dospjela dugovanja, upućuje se obavijest o obustavi isporuke električne energije", odgovorili su iz nacionalne kompanije.
Prema riječima Splićana, dogodilo im se da su tek krajem proteklog tjedna, a neki i u ponedjeljak (jučer) dobili novi "paket" računa s iznosima za svibanj i lipanj koji je pred vratima. Budući da dio HEP-ovih klijenata mora podmiriti i razliku potrošene energije, sada će u razmaku od desetak dana morati platiti čak tri računa, prenosi Slobodna Dalmacija.