Samo tijekom 2017. godine, Croatia Airlines je putnicima isplatio 1,3 milijuna eura, odnosno 9,6 milijuna kuna po osnovi uskraćenih ukrcaja, zahtjeva po zrakoplovnim kartama ili neregularnosti s letovima koji, između ostalog, obuhvaćaju kašnjenje ili otkazivanje letova.
Izdašni je iznos, potvrdili su iz Croatia Airlinesa za Jutarnji list, isplaćen na temelju 5461 zaprimljenog zahtjeva putnika za povrat novca, povratni let ili naknadu zbog kašnjenja, otkazivanja ili prebukiranog leta za koje su se putnici na vrijeme pojavili na check-inu, ali koji u konačnici nisu svi riješeni u korist klijenata.
Pravo na naknadu u 2017. godini, pojašnjavaju iz te domaće kompanije, ostvareno je u 64 posto predanih zahtjeva, odnosno njih 3513 koji su riješeni u korist klijenata, a koji su nerijetko uključivali i više od jednog putnika.
U prosjeku, po svakom prihvaćenom zahtjevu tako je zapravo isplaćeno 370 eura odnosno 2738 kuna, a među zahtjevima riješenima u korist putnika prednjače oni koji se odnose na neregularnosti s letovima.
Samo po toj osnovi, naime, u 2017. godini Croatia Airlines putnicima je isplatio 1,2 milijuna eura, odnosno 8,8 milijuna kuna (92 posto ukupnog iznosa naknada), dok se na zahtjeve po zrakoplovnim kartama odnosi 1673 eura, a na uskraćeni ukrcaj 141 tisuća eura.
Broj zahtjeva u godini porastao za 86 posto
Tijekom 2016. godine, naime, Croatia Airlines zabilježila je ukupno 2933 zahtjeva putnika zbog neregularnosti letova, uskraćenog ukrcaja i povrata dijela ili cijele karte, što znači da je broj zahtjeva u godini poslije narastao za nevjerojatnih 86 posto, a time je onda znatno narastao i iznos koji je Croatia Airlines bio dužan isplatiti.
U 2016. godini tako je po tim osnovama isplaćeno “samo” 654 tisuće eura, odnosno 4,8 milijuna kuna, a kako je od 2933 zahtjeva u korist putnika riješeno njih 1891, proizlazi da je po pojedinom zahtjevu u prosjeku isplaćeno 2559 kuna.