"Došla mi je opomena pred ovrhu iz Holdinga za miješani komunalni otpad. Nikad prije nisam dobio ni zaseban račun, a kamoli opomenu, pa jel' mi netko može objasniti o čemu se radi, unaprijed hvala", napisao je bloger Domagoj Jakopović Ribafish na svom Facebook profilu.
Brzo su se javili brojni pratitelji s istim problemom. Iz Udruge potrošača poručili su kako nema potrebe za slanjem zasebnog računa jer Zagrepčani plaćaju zbirni račun Holdingu.
Ipak, iz Holdinga objašnjavaju kako se korisnicima na zajedničkom računu prikazuje stanje nepodmirenih obveza prema podružnici ili društvu. Dobili su opomene korisnici koji imaju dugove prema Čistoći zaključno sa 7. studenoga. Na jedinstvenoj uplatnici specificirane su pojedinačne obaveze, ali ovrhe se šalju zasebno jer je svako društvo dužno samostalno voditi ovršne postupke.
'Pošaljite Holdingu potvrdu da ste platili račune'
Dodaju i da korisnici se za sve informacije vezane uz opomene mogu obratiti na kontakt telefon 01/700-1441 i mail adresu opomene@zgh.hr ili osobno na šalter Holding centra, na adresi Ulica grada Vukovara 41.
Zagrebački holding će, ističu, prije eventualnog slanja prijedloga za ovrhu provjeriti sve u međuvremenu dospjele uplate korisnika, te se on neće slati onima koji su u međuvremenu podmirili svoja dugovanja. Predsjednica Udruge za zaštitu potrošača Ana Knežević tvrdi kako opomene ne bi smjele stizati zasebno, piše Večernji list.
"Ne može stizati opomena samo za Čistoću. Ako je račun zbiran, nema osnove da se opomene šalju zasebno", poručila je Knežević koja savjetuje Zagrepčanima da pošalju Holdingu potvrdu o plaćenom računu.
POGLEDAJTE VIDEO: Holding tražio osobnu od korisnika, a nisu smjeli. Sad će dobit kaznu. Istražili smo koliko je sličnih kazni bilo