čekamo snijeg /

Zagrebačka zimska služba spremna za čišćenje snijega, Bandić poručio: 'Najbolji su u Europi'

Image
Foto: Marin Tironi/PIXSELL

Zimska služba počinje s radom 15. studenoga i završava 15. travnja

15.11.2019.
15:25
Marin Tironi/PIXSELL
VOYO logo

"Zimska služba Grada Zagreba s 292 ekipe raspoređene u 17 baza te opremljena s 20.000 tona soli i 6700 tona sipine spremna je za čišćenje snijega u gradu", istaknuto je u petak u Središnjoj bazi Zimske službe na Žitnjaku, gdje je održana smotra vozila i opreme uoči početka zimske sezone.

 Zimska služba počinje s radom, i to 24-satnim dežurstvima, 15. studenoga i radi sve do 15. travnja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 "Postoje dvije razine prioriteta - prvi je čišćenje javnih cesta koje imaju javni gradski prijevoz, čiste se prilazi vrtićima, bolnicama, školama, državnim i gradskim ustanovama, a tek onda se čiste sve druge ceste.  Planom Zimske službe obuhvaćeno je raljenje i posipanje cesta u ukupnoj dužini od 2633 kilometra - u prvoj zoni prednosti je 1150 kilometara, a u drugoj zoni 1500 kilometara", rekao je gradonačelnik Milan Bandić

 Istaknuo je da je rad Zimske službe organiziran u četiri stupnja pripravnosti - prvi stupanj je od danas pa do kraja sezone, drugi je kada angažiraju jedan dio ekipa, treći je kad su angažirane sve raspoložive ekipe, a četvrti stupanj pripravnosti pretpostavlja elementarne nepogode kad je snijeg napadao više od metra ili su temperature ekstremno niske.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bandić je pohvalio zagrebačku Zimsku službu kao najbolju i najorganiziraniju u Europi, a ljude, njih oko 450 koji tamo sudjeluju, kao najuvježbanije.

 Voditelj podružnice Zagrebačke ceste Dragan Perić kazao je da je trenutno u skladištu 20.000 tona soli spremno za isporuku, a sipine oko 6700 tona. Trenutno je u bazi Zimske službe Zagrebačkih cesta oko 6500 tona soli.

 Naveo je da je u Zimsku službu uključeno 175 teretnih vozila i 117 specijalnih vozila, a svako vozilo opremljeno je suvremenim GPS uređajima koji omogućavaju praćenje, organizaciju i intervencije. Stupanj pripravnosti određuje se u suradnji s DHMZ-om.

 "Razvijen je i sustav brzog uočavanja leda i poledice tako da možemo intervenirati što prije i lakše na određenim lokacijama. Detektori su instalirani na kritičnim točkama kao što su mostovi, nadvožnjaci i podvožnjaci", kazao je Perić i dodao da je u planu za iduću godinu nabava novijih detektora koji će lakše i bolje davati informacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 Istaknuo je da putem aplikacije koja se nalazi na stranicama Zagrebačkih cesta građani mogu u svakom trenutku znati tko i kada čisti njihovu ulicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo