Projektom e-Financijsko poslovanje u Gradu Zagrebu implementiran je proces financijskog poslovanja u potpunosti bez papira, a 12.500 poslovnih suradnika Grada sada brže i jeftinije ispostavlja eRačune Gradu, istaknuto je u petak na konferenciji za novinare.
Digitalizacijom financijskog poslovanja Grada pojednostavljen je administrativni postupak, povećana učinkovitost, smanjeni su troškovi i vrijeme obrade, kazao je pročelnik Ureda gradonačelnika Miro Laco.
Radi se, kaže, o ključnom procesu Grada u kojem sudjeluje više od 600 zaposlenika iz svih 25 gradskih upravnih tijela. Proces je u potpunosti digitaliziran za eRačune, papirnate račune i interne dokumente za plaćanje.
Implementacijom eFinancijskog poslovanja 12.500 poslovnih suradnika Grada Zagreba sada brže i jeftinije ispostavlja eRačune Gradu Zagrebu, uz mogućnost praćenja statusa eRačuna.
"Sam proces znatno je unaprijeđen jer je smanjen broj procesnih aktivnosti za 46 posto, a postupak digitalizacije usluga zaprimanja i obrade elektroničkih računa odvija se u svega nekoliko klikova", istaknuo je Laco.
Uzimajući u obzir činjenicu da se radi o 190.000 transkakcija godišnje, odnosno više od 70.000 računa, uz 15.000 internih dokumenta koji su se do sada ispisivali te 105.000 prijenosa proračunskim korisnicima možemo reći da kroz financijske uštede u iznosu od oko dva milijuna kuna godišnje i kroz savjestan odnos prema okolišu, poslujemo krajnje odgovorno, ustvrdio je.
Digitalizacijom financijskog poslovanja u Zagrebu pojednostavljena je kontrola i ovjera računa, kao i izrada naloga za isplatu te sam proces plaćanja i knjiženja računa.
Glavni dionici digitalizacije financijskog poslovanja Grada Zagreba su informatičke tvrtke Apis IT i Omega Software koje su prilagodile postojeća aplikativna rješenja te informacijski posrednik - tvrtka Elektronički računi.
Uz brojne on-line servise Grada Zagreba poput e-pisarnice, e-školstva, e-dozvola, e-matica Grada Zagreba, e-prijava za financiranje programa i projektaa udruga financirnih iz proračuna i e-Bena, eFinancijsko poslovanje predstavlja nastavak procesa digitalizacije na kojem će uprava intenzivno raditi i dalje, kazao je Laco.
Zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Olivera Majić istaknula je da je ovaj projekt nagrađen u tzv. menadžmentu poslovnih procesa te ustvrdila da bi se mogao primijeniti i na državnoj razini.
"Primarno je da mi želimo imati ne samo pametan Zagreb, već Zagreb grad sretnih ljudi i poduzetnika kojima možemo skratiti ove admnistrativne poteškoće i pomoći im da se koncentriraju na efikasnost svog poslovanja. Ovo omogućava vođenje menadžerskog računovodstva te omogućava da svakog trenutka u jednoj transkaciji znamo gdje nam se nalazi proces i kako možemo po potrebi intervenirati", kazala je Majić.
Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić najavio je da će uskoro krenuti s e-uslugom eDozvole, bilo da se radi o građevinskoj, lokacijskoj ili uporabnoj.
"Ostajemo s dvije temeljne zadaće - da budemo istinski servis građana i da budemo istinska logistika poduzetnicima. To je tajna našeg uspjeha u tih 19 godina", ustvrdio je.