Opravdana očekivanja /

Zaboravite na katastrofalni početak, Ultra se pokazala kao vrhunski festival kakav Hrvatska zaslužuje

Image
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Četvrta Ultra gotovo je upamćena kao organizacijski promašaj, ali je završila kao labuđi pjev Grada podno Marjana

18.7.2016.
11:20
Borna Filic/PIXSELL
VOYO logo

Ovogodišnji Ultra Europe Festival skoro je ostao zapamćen kao organizacijski promašaj. Naprasno otkazana prva večer festivala izazvala je brojne negativne emocije među posjetiteljima, ali ruku na srce, malo koji turist može razumjeti razornu snage bure.

Organizatori su većinu izvođača uspjeli prebaciti na drugi tj. prvi dan ovog velikog događanja pa su posjetiteljima festivala omogućili 16 sati neprestanog partijanja u komadu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

(FOTO: Ivo Cagalj/PIXSELL)

Usprkos prvotnom nezadovoljstvu, četvrti Ultra Europe festival definitivno je opravdao svoja očekivanja i tako oduševio 150 tisuća partijanera iz 143 zemlje. Impozantna pozornica i svjetlosti efekti pretvorili su Poljud u plesni podij uzavrele atmosfere. Za razliku od prošlih godina, ove su se godine ‘Ultraši’ pokazali kao odgovorni partijeri pa je tako dežurna liječnika ekipa izvjestila kako je na prvoj večeri Ultre bilo tek 19 blažih intervencija hitne pomoći. Cjelodnevna zabava je protekla u duhu tolerancije i prihvaćanja što je bilo vidljivo po broju brojnih zastava duginih boja koje nisu nikome smetale.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim izvrsne zarade koju Ultra pruža gradu Splitu i otocima, festival pomalo, ali sigurno mijenja mentalitet grada i njegovih stanovnika. Rijetko se koji Splićanin žalio na buku i ‘galamu’ sa Poljuda. Građani su pokazali talent kako iskoristiti festival pa su tako na putu prema Poljudu postavljeni brojni štandovi na kojima su se prodavala osvježavajuća pića i rekviziti po razumnim cijenama.

Image
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL

(FOTO: Miranda Cikotic/PIXSELL)

Cijene na samom festivalu su bitno drukčije. Internetom kruže informacije o šokantno visokim cijenama pića, pa je tako mineralna voda koštala 30 kuna, a boca skupog alkoholnog pića nevjerojatnih 2000 kuna. U tom slučaju, bitno je naglasiti dvije stvari: Postojala je cjenovna razlika između VIP i standardnog cjenovnika, a uostalom riječ je o svjetskoj franšiži s primarno međunarodnom klijentelom za koju su ovakve cijene više nego prihvatljive. Daleko najveći problem predstavljao je sustav naplate koji se pred opterećenjem višestruko rušio što je otežavalo naplatu putem bankovnim kartica ili Ultra narukvica.

(VIDEO: VIJESTI.HR)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz onog najbitnijeg - glazbenog aspekta, Ultra je u potpunosti opravdala svoja očekivanja. Kao i na prethodnim festivalima, ovogodišnja Ultra je svojim posjetiteljima ponudila trenutni vrhunac EDM scene. Fedde Le grand, Armin Van Buurem, Nero, Deadmau5, Carl Cox i David Guetta su samo neki u nizu izvrsnih izvođača koji su posjetiteljima ponudili gotovo sve žanrove elektronske glazbe čiji su ritmovi među Ultrašima budili žestoke emocije, pa tako nije manjkalo strasti sa svih strana čime ovaj festival opravdava titulu ‘Woodstocka 21. stoljeća’.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ljubitelji nešto ‘tvrđeg’ zvuka uživali su u Resistance i Arcadia Stageu izvan Poljuda. Organizatori su ove godine ponudili i brojne druge sadržaje poput prostorija za odmaranje gdje su posjetitelji mogli zaigrati neke od trenutnoj najpopularnijih video igara ili se jednostavno zavaliti u udobne naslonjače osluškujući ritmove glazbe s okolnih pozornica.

Usprkos otežanom početku, Ultra je opravdala svoja očekivanja i Splitu pružila priliku da se dokaže kao ozbiljni turistički grad. Po završetku festivala u Splitu, nastupi se nastavljaju na otocima Braču, Hvaru i Visu, ali u nešto laganijem tonu. Prema neslužbenim informacijama Ultra će se još jednom održati u Splitu i sljedeće godine, ali zbog njezine atraktivnosti i zarade koju donosi postavlja se pitanje možemo li je zadržati u Hrvatskoj?

Kao što to obično biva, sve se svede na politiku, a jedino što nam preostaje jest nadati se da će politički akteri dugoročno razmišljati i omogućiti potrebnu financijsku pomoć kako bismo ovaj izuzetan projekt zadržali u Hrvatskoj. Unutar turističkih okvira, etablirali smo se kao zemlja sunca, mora i dobre hrane, a sada je vrijeme da proširimo ponudu i mladim se generacijama predstavimo kao zemlja izvrsne zabave, kao Mediteran kakav trebamo biti. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo