Tomislav Tomašević u prvome krugu uvjerljivo je pobijedio, no borba za fotelju Zagreba i dalje se nastavlja.
Tomašević je birače skupljao godinama, sustavno se bavio konkretnim problemima naselja, zelenih površina, smeća. Možemo! je bio senzacija prošlih parlamentarnih izbora: osvojili su sedam saborskih mandata, a Tomašević šest, najveći broj preferencijalnih glasova u cijeloj Hrvatskoj.
Nova hrvatska ljevica
Državnim interesima bavi se posljednjih godinu dana, a gradskim temama 20 godina. Tomaševića su građani imali prilike upoznati kada se borio protiv gradnje trgovačkog centra i podzemne garaže na Cvjetnom trgu. Ustao je za radnice Kamenskog, za Kupsku ulicu dok je propadala, protiv spalionice otpada.
Stranku su osnovali u veljači 2017. u blizini ruševina zagrebačkog Paromlina. Tada se rodila nova hrvatska ljevica, misli novinar Robert Bajruši koji je o fenomenu Možemo napisao knjigu.
"Godine 1991. kada je krenula hrvatska nezavisnost tada je Ivana Kekin imala sedam, Tomašević devet, Sandra Bnčić 12, a Danijela Dolenec 14 godina. Dakle, oni svi su išli još u školu. Oni su nova ljevica i po svojim stavovima, zalažu se za javne politike, za veću participaciju građana u odlučivanju, za veću dostupnost zdravstvene zaštite i za ugrožene skupine, od gay osoba do umirovljenika", rekao je Bajruši za RTL Direkt.
Planinarenje mu je strast
Ne bave se ideologijom, nego smećem, prometom, i stvarnim problemima. Sa samo četiri mandata koja su 2017. osvojili u gradskoj skupštini, bili su prava oporba Milanu Bandiću. Tomašević je bio najaktivniji zastupnik u Gradskoj skupštini s rekordnih 528 javljanja.
Tomašević, kojega zovu Senf, inače voli čitati i bordati. Planinarnje mu je strast. Bio je i na popularnom Anapurna treku u Nepalu, došao je do 4800 metara. Magistrirao je na prestižnom Cambridgeu. Radio je za brojne nevladine organizacije i UN.
"Oni su fenomen iz nekoliko razloga. Da nam je netko prije 13 godina rekao da će Tomašević biti gradonačelnik svi bismo se dobro nasmijali. Oni su u Dubrovniku dobro prošli, u Istri, oni su na duge staze vrlo ozbiljan faktor", rekao je Bajruši.