Viber je objavio suradnju s FC Barcelonom i postao službeni komunikacijski kanal ovog legendarnog tima, koji već ima javni račun (public account). Na Barceloninom javnom računu obožavatelji mogu pratiti novosti o životu i sportskim postignućima tima, kao i gledati utakmice u stvarnom vremenu, glasati za najbolje igrače svake utakmice, sudjelovati u kvizovima i video natjecanjima. Osim toga, korisnici Vibera mogu uživati u ekskluzivnom paketu stikera FC Barcelona te kupovati u integriranoj online trgovini (trenutno dostupno samo u SAD-u) izravno unutar svojih razgovora.
Viberova matična tvrtka, japanski div za e-trgovinu Rakuten, bit će glavni svjetski sponzor FC Barcelone od 2017. do 2021., uz mogućnost produljenja ugovora. Partnerstvo s japanskom korporacijom pomoći će katalonskom timu razviti se na digitalnom polju. Kao dio suradnje, Rakuten će podržati igrače i oduševiti obožavatelje i članove FC Barcelone, demonstrirajući Viberove mogućnosti, e-trgovinu, kao i druge inovativne tehnologije.
U čast partnerstva između Vibera i Barcelone organiziran je niz događanja u nekoliko gradova širom svijeta. Globalni izvršni direktor Vibera, Djamel Agaoua, posjetio je pokretanje u Moskvi, kao i viši voditelj digitalnih proizvoda FC Barcelone, Roger Gastó Navarro, koji je rekao više o planovima kluba za upotrebu Vibera kao glavne platforme za interakciju s obožavateljima.
„U FC Barceloni sretni smo što smo postali partneri Rakutena i Vibera. Rakuten je moderna, visokotehnološka tvrtka i u skoroj budućnosti planiramo rasti zajedno u digitalnom dobu. Naš službeni komunikacijski kanal - Viber, pomoći će nam da aktivno komuniciramo sa svojim obožavateljima. Vjerujemo u poštenu igru i timski duh. To se odnosi ne samo na nogomet, nego i na poslovanje. Jedva čekamo vidjeti kakve nevjerojatne inovacije očekuju FC Barcelonu s Rakutenom i Viberom u budućnosti“, rekao je Roger Gastó Navarro.
„Oduševljeni smo što smo službeni komunikacijski kanal jednog od najboljih nogometnih klubova na svijetu. Zahvaljujući ovom partnerstvu i stručnosti matične tvrtke, Viber će ponuditi interaktivne značajke milijunima obožavatelja Barcelone, sve na jednom mjestu. Obožavatelji će moći saznati novosti i druge zanimljive informacije na javnom računu, razgovarati i dijeliti osjećaje slanjem stikera. Drago mi je što vidim da će sada Viber i FC Barcelona igrati zajedno. Igrajte povezani – postići ćemo još više silnog uspjeha“, rekao je Jamal Agaoua.