VELIKA GUŽVA U SREDIŠTU ZAGREBA: /

Nedostaje čak 6815 parkirališnih mjesta; Bandić ima rješenje, ali postoji problem

Image
Foto: PIXSELL

U prometnoj studiji iz 2007.

5.7.2018.
15:30
PIXSELL
VOYO logo

Jedan od najvećih problema u Zagrebu je nedostatak parkirališnih mjesta u središtu grada. Prema procjenih prometnih stručnjaka, oko 30 posto vozila koja svakodnevno prometuju središtem grada u potrazi su za parkirališnim mjestima kojih, konkretno, treba još 6815.

Gradonačelnik Milan Bandić u više je navrata kazao kako je taj problem moguće riješiti jedino izgradnjom novih podzemnih garaža, a takvo rješenje, piše Večernji list, podupire i prometna studija iz 2007. godine koju je izradio bivši dekan Fakulteta prometnih znanosti, danas umirovljeni prometni stručnjak Ivan Dadić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ZAGREBAČKA FIRMA IMA RJEŠENJE ZA NEDOSTATAK PARKIRALIŠTA: /

To je najiskoristiviji parkirni sistem'

Image
ZAGREBAČKA FIRMA IMA RJEŠENJE ZA NEDOSTATAK PARKIRALIŠTA: /

To je najiskoristiviji parkirni sistem'

Garaže su potrebne, ali i kvalitetniji javni prijevoz

No, studiju bi trebalo osvježiti jer je u međuvremenu, 2010. godine, donesen Genaralni urbanistički plan (GUP) prema kojemu je zabranjeno graditi podzmene garaže na prostoru Gornjeg i Donjeg grada. Gradonačelnik Bandić stoga je sugerirao predsjedniku Gradske skupštine, HDZ-ovcu Andriji Mikuliću (koji je nedavno također rekao da bi problem parkiranja trebalo riješiti izgradnjom garaža u središtu grada) da Skupština na jesen prione izmjenama GUP-a.

U prometnoj studiji iz 2007. godine prof. Dadić predložio je, piše Večernji list, izgradnju podzemnih garaža na Strossmayerovu trgu, u Preradovićevoj i Gajevoj ulici te ispod Trga Republike Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Daleko od toga da garaže nisu potrebne. Ona u centru Cvjetno je najpopunjenija, a najskuplja je u gradu. U Beču također imate garažu odmah pokraj katedrale. No ponajprije se mora raditi na kvalitetnijem javnom gradskom prometu te željezničkom prometu. Tako se to radi u svim gradovima u svijetu. Od Edinburgha do Glasgowa, primjerice, ima 60 kilometara željezničke pruge i uz svako stajalište postoji parkiralište na kojem ljudi ostavljaju svoje automobila te odlaze na vlak. Isto je i u svim njemačkim gradovima, a kod nas je željeznički promet potpuno zapostavljen", ističe Dadić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo