ništa od ugovora /

Upravno vijeće dubrovačke luke odbacilo potpisivanje ugovora s potencijalnim koncesionarom

Na sjednici Upravnog vijeća Lučke uprave Dubrovnik održanoj danas u Zagrebu u Ministarstvu prometa odbačena je mogućnost potpisivanja ugovora za gradnju lučkog terminala s potencijalnim koncesionarom

6.10.2017.
18:59
VOYO logo

Tursko francuski konzorcij u dubrovačkoj luci trebao je biti usidren na 40 godina, no sad je već izgledno kako će iz nje isploviti i prije nego što je u nju uplovio.

Jer Upravno vijeće dubrovačke luke u ministarstvu prometa jednoglasno je potvrdilo svoju odluku iz veljače.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Konstatirano je kako ne postoje pravne osnove da bismo 9. listopada potpisali ugovor o koncesiji za gruški terminal s potencijalnim koncesionarom", Blaž Pezo, ravnatelj Lučke uprave Dubrovnik.

Po svemu sudeći - nesuđeni koncesionar zato je još ovog ljeta prijetio arbitražom, istaknuvši kako bi šteta za državu mogla biti gotovo milijardu kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ne postoji niti teoretska mogućnost da Hrvatska u arbitraži plati 920 milijuna kuna izgubljene dobiti koncesionaru, jer je svim dosadašnjim aktima bilo kakva odgovornost u slučaju krivog postupanja Lučke uprave ograničena na 8 milijuna kuna", Marko Potrebica (HDZ) član Upravnog vijeća Lučke uprave Dubrovnik.

Sigurni su, neće ni tih osam milijuna iz Gruža jer za raskidanje ugovora kažu - kriv je isključivo koncesionar. Lučka uprava tako će vjerojatno tražiti novoga.

"Koja će sigurno u nekom nadolazećem periodu morati ili raspisati ugovor o koncesiji za izgradnju lučkog terminala ili s druge strane sama radit, dakle grad Dubrovnik je tu iznimno zainteresiran, želimo biti dio procesa", Mato Franković, dubrovački gradonačelnik.

Terminal građen vlastitim novcem, u luci koja građenoj vlastitim novcem, želja je svih Dubrovčana, a posebice onih koji rade na području luke. Predavanje jednog od najvrijednjih resursa investitoru kojeg od početka prate manjkavosti, smatraju bilo bi ravno katastrofi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pazite, čim se vama u jednoj od deset najposjećenijih i najboljih luka na Mediteranu, na jedan međunarodni natječaj javi samo jedna firma, onda znate da to ne valja i da tu nešto smrdi", smatra trgovac Ante Tolj. 

"Pa mislim da bi grad puno manje zaradio, a da bi država isto manje zaradila i ogromna bi bila njihova zarada uz minimalan ulog, apsolutno minimalan ulog. Apsolutno sam za grad Dubrovnik i lučku upravu jer mislim ipak smo mi to sve stvarali", dodaje njegov kolega Antonio Tufekčić. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sigurnih 300 milijuna eura profita u 40 godina zaradio bi nesuđeni investitor, a plaćao bi minornu koncesiju. Uz to, navodno namještanje natječaja, laganje o visini investicije i još mnogo mutne vode, ni grad ni građani ne žele progutati. Zato složno poručuju- neće proći. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo