neprocjenjivI doživljajI /

Turizam na drugačiji način: objed s poznatim kuharom u balonu iznad Zagorja, mjesto u backstageu najvećih glazbenih događaja i posebni meniji u najboljim restoranima

Image

Kako biste proveli slobodno vrijeme ili odmor na potpuno nov način, posjetite priceless.com i kupite jedno od iskustava za sebe i svoje najbliže ili kao originalan poklon

21.5.2019.
13:27
VOYO logo

Hrvatska je jedna od omiljenijih turističkih destinacija što je potvrdilo 19,4 milijuna turista koji su je posjetili u 2018. Kako naša zemlja ujedno postaje sve popularnije cjelogodišnje odredište, online platforma Priceless Croatia koja okuplja najbolje od hrvatske turističke ponude je iz ljetnog projekta pretvorena u digitalno mjesto koje obogaćuje turističku ponudu tijekom cijele godine. 

Hrvatska se uključila u Mastercardovu globalnu platformu Priceless Cities 2017. godine kao Priceless Croatia (priceless.com) i tako ušla u društvo 40-ak najatraktivnijih turističkih destinacija svijeta. Priceless Croatia turistima i lokalnom stanovništvu ove godine nudi preko 60 jedinstvenih i ekskluzivnih doživljaja iz svijeta gastronomije, kulture i zabave koji omogućuju korisnicima da dožive zemlju na potpuno nov način.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Nakon što se korisnik registrira na internetskoj stranici priceless.com, ima priliku doživjeti let balonom te uživati u pikniku u oblacima koji je pripremio poznati chef Mate Janković ili u panoramskom letu helikopterom iznad Dubrovnika, iskusiti pivsku kupku u Istri, upoznati divlju stranu Zagreba u obilasku Zoološkog vrta, provozati se Zagrebom noću u starinskom Yugu, okušati se u traženju tartufa, otkriti šarm hrvatskog „malog Beča” tijekom romantičnog vikenda, istraživati tajne podmorja podvodnim skuterom, kušati najbolja svjetska izvorna maslinova ulja, razveseliti bolju polovicu kreativnom radionicom izrade čokolade, uživati u degustaciji autohtonih vina ili posebnom obroku u restoranu s Michelinovom zvjezdicom, ovladati osnovnim vještinama ekstremnih sportova u sklopu Pannonian Challengea, otkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, plesati do kasno u noć na festivalu Ultra Europe, uživati na koncertu Jacoba Colliera u Šibeniku ili planinariti po Velebitu i spavati u novouređenim pastirskim stanovima i još mnogo toga.

Image

„Naša istraživanja pokazala su da potrošači sve više teže otkrivanju autentičnih događaja, a manje kupnji i stjecanju vlasništva nad fizičkim stvarima. Zbog toga je novac postao sve važniji katalizator za doživljaj svijeta i na tome je zasnovan naš program Priceless Cities – pristup tisućama ekskluzivnih, zadivljujućih i organiziranih doživljaja diljem svijeta čini ga privlačnim milijunima korisnika Mastercard® kartica. Sretni smo što je Hrvatska postala cjelogodišnji projekt, s obzirom na to da prirodne ljepote naše zemlje, bogata gastronomska ponuda i kulturno nasljeđe čine sjajan temelj za neprocjenjive doživljaje”, izjavila je Helena Šekerija iz Mastercarda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Osim već aktivnih iskustava, na priceless.com bit će dostupna i mnoga druga, uključujući posebne shopping mogućnosti, jedinstvene gastronomske trenutke, zabavne obiteljske aktivnosti, pristup izuzetnim kulturnim i umjetničkim lokacijama, ulaznice za popularne događaje i još mnogo toga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo