kako privlačimo goste? / HTZ ima novi spot, Direkt je potražio koji su mu prethodili. Što kažu ljudi? 'Mislio bih da su Karibi'

Image

Napravili su 14 spotova, na 14 jezika, ali slogan je ostao isti: Croatia Full Of Life, premda je to od početka sporno jer Croatia je svašta, ali baš i nije Full of Life

24.5.2022.
7:50
VOYO logo

Novi spot s novom porukom koja bi trebala privući turiste: "Tvoj život, tvoje vrijeme, tvoje iskustvo."

To je nova kampanja hrvatske turističke zajednice, koja novim spotovima punim spektakularnih kadrova Dubrovnika, Plitvica, Stinive, Telašćice i svega najboljeg što imamo nastoji namamiti turiste u Hrvatsku. Napravili su 14 spotova, na 14 jezika, ali slogan je ostao isti: "Croatia Full Of Life", premda je to od početka sporno jer Croatia je svašta, ali baš i nije" Full of Life". Naša Ida Balen sjetila se svih slogana do sad, i malo se raspitala kako se ljudima sviđa novi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više pogledajte u prilogu:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo