Kako vratiti osjećaj sigurnosti turistima? / Turistička zajednica o debaklu u Zadru: 'Trebamo biti ponosni da smo uopće probudili turizam'

Image
Foto: Filip Brala/Marko Dimic/PIXSELL

Debakl u Zadru poljuljao je sigurnost mnogih turista koji su trebali doći u Hrvatsku ovo ljeto

24.6.2020.
11:00
Filip Brala/Marko Dimic/PIXSELL
VOYO logo

Teniski turnir u Zadru trebao je biti odličan početak očito ne toliko odlične turističke godine u Hrvatskoj. Sve je pošlo po zlu one sekunde kada se među tenisačima počela širiti zaraza koronavirusom.

Od bugarskog tenisača Grigora Dimitrova, preko našeg Borne Ćorića, kondicijskog trenera Novaka Đokovića Marka Panika i trenera Grigora Dimitrova Christiana Groha, pa sve do Novaka Đokovića, njegove supruge, novinara i tko zna koliko još prisutnih - svi oni zaraženi su Covidom-19. Testirali se nisu, neki su nastupali sa simptomima ovog virusa, grlili se, ljubili, partijali - sve samo ne pridržavali mjera. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Capak je bio u pravu /

Za sve je ona kriva: Izgleda da se Covid-19 stvarno može prenijeti putem teniske loptice

Image
Capak je bio u pravu /

Za sve je ona kriva: Izgleda da se Covid-19 stvarno može prenijeti putem teniske loptice



Jedno se pitanje sigurno može postaviti: "Kako turistima vratiti sigurnost u Hrvatsku, da mogu mirno boraviti ovdje i odmoriti se?"

Iz Hrvatske turističke zajednice komentirali su nam situaciju u Zadru, kao i uvjete s kojima ćemo se svi trebati nositi:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ušli smo u glavni dio turističke godine, Hrvatska je među rijetkim državama Mediterana, ali općenito i u Europi koja se može pohvaliti buđenjem turizma i na tu činjenicu trebamo svi biti ponosni. Sustav obrane protiv korona virusa u cijeloj zemlji postavljen je vrlo profesionalno i na visokoj razini. Apeliramo na to da poštujemo trud i preporuke nadležnih stručnih službi. Osigurani su uvjeti za sigurno turističko ljeto, iz dana u dan bilježit ćemo sve veći priljev gostiju, a na svima nama, i domaćinima i turistima je da se ponašamo odgovorno i pridržavamo svih propisanih epidemioloških mjera. Dokazali smo da se znamo i možemo nositi sa krizom. Ustrajmo i dalje za dobrobit svih nas i hrvatskog turizma", rekli su.

Odgovorili su i kako misle dignuti promociju Hrvatske za vrijeme pandemije: 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Osim intenzivnih kampanja oglašavanja na sedam ključnih europskih tržišta među kojima su Njemačka, Austrija, Slovenija, Poljska, Češka, Slovačka, Mađarska, HTZ i putem 17 ureda predstavništva u svijetu svakodnevno komunicira, između ostalog, i epidemiološku situaciju u zemlji koja je i u ovom trenutku, u odnosu na nama konkurentne zemlje, na zavidnom nivou", odgovorili su.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo