Trendovi u poslovnom darivanju u 2018. godini
Kraj godine idealno je vrijeme za pogled unatrag i redefiniranje odnosa koje smo ostvarili tijekom godine, a pomno odabrani dar pokazat će poslovnim partnerima koliko su nam važni i posebni. U mnoštvu raznovrsnih poklona, trudimo se biti drugačiji, kreativni i darovati inovativan poslovni poklon koji će ostati u sjećanju što dulje. Dok je na eventima i promocijama kroz godinu brend uvijek u prvom planu, pokloni u blagdansko doba traže prisniji, suptilniji pristup koji će još dugo na pozitivan i nenametljiv način prenositi vašu božićnu priču. Kako bi vam olakšali ovogodišnju potragu za promotivnim poklonima, donosimo vam pregled trendova u svijetu poslovnih poklona.
#1 Gadgeti su sve poželjniji poklon
Zvuk umiruće baterije vašeg
#2 Hrana kao poslovni poklon
Tko ne voli dobar domaći kulen ili pršut? U blagdansko vrijeme posebno smo naklonjeni hrani, kuhanju i pripremanju domaćih mirisnih specijaliteta. Tradicija darivanja hrane i kvalitetnih pića stara je gotovo kao i samo darivanje. Ukoliko se odlučite za jestivo darivanje, svakako odaberite autohtone proizvode s domaćih OPG-ova, po mogućnosti organske, a upotpunite ih kvalitetnim odabirom vrsnih proizvođača vina ili domaćih likera.
Želite li ipak da vaš poklon ostavi dulji trag, odlučite se za prekrasne dekantere, setove za kuhano vino, mužare ili posudice za serviranje koji će upotpuniti blagdansko ozračje svojim lijepim oblicima i kvalitetnim materijalima. U boci vina ćete uživati, ali elegantni otvarač za vino koristit ćete u svakoj prigodi.
#3 Individualizacija i dodatna vrijednost
Tople pletene deke, termosice od najfinijih materijala za slobodno vrijeme u planinama, boce za vodu koje nas motiviraju da pijemo dovoljno vode ili putne šalice s otisnutom individualiziranom porukom bit će savršen odabir za sve one koi cijene svaki slobodni trenutak.
Trend kvalitetnih materijala u proizvodnji promo proizvoda raste iz godine u godinu prateći prodajni asortiman robe široke potrošnje. Tako se poslovni pokloni sve više približavaju brendiranim proizvodima koje svakodnevno promatramo u izlozima trgovina. Pluto, bakar, teksture drveta, staklo i matirane površine dominiraju ponudom, a palete jarkih i odvažnih boja nikad nisu bile tako bogate.