"Nitko neće ostati bez posla, učitelji razredne nastave koji rade kao predmetni nastavnici radit će i dalje, ali osigurali smo da kao takvi budu prepoznati u zakonu, time će se uvesti red u sustav", ustvrdila je u srijedu ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak pojašnjavajući izmjene Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, koje su izazvale prijepore u dijelu javnosti.
No, reakcije se ne stišavaju. Kritike na račun odredbe po kojoj su učitelji s pojačanim predmetom tek treći po prioritetu zapošljavanja u predmetnoj nastavi viših razreda osnovne škole, Divjak je odbacila kao neosnovane, rekavši kako je to populizam i politikanstvo.
S druge strane, jedna magistrica primarnog obrazovanja s modulom hrvatski jezik (podaci poznati redakciji) koja je radila i u razrednoj i u predmetnoj nastavi kaže kako je cijela situacija žalosna. Za Vijesti.hr odlučila je, kako je istaknula, "olakšati dušu" i reći što misli o ovome.
Kao magistra primarnog obrazovanja s modulom hrvatski jezik radila sam i u razrednoj nastavi i u predmetnoj. Na svakom radnom mjestu svoj posao sam obavljala savjesno i maksimalno se trudila prenijeti učenicima znanje i naučiti ih ono što trebaju usvojiti", ističe pa nadodaje:
"Žalosno je to da se nakon pet godina studiranja kaže da sam nekompetentna i nesposobna obavljati posao za koji sam se školovala tih godina. Tijekom studiranja sam svaki semestar imala minimalno tri kolegija vezana uz modul HJ, tako da nitko ne može reći da nas taj čuveni 'pojačani' predmet nije dovoljno naučio kako bismo mi mogli dalje učiti djecu. Žalosno je to što se radi učiteljima! Još žalosnije je to što će uskoro diploma s Učiteljskog fakulteta uskoro vrijediti više u drugim državama, nego u Hrvatskoj u kojoj se čovjek školuje.
Pitam se, razmišlja li ministrica kako će sve te osobe s prednošću učiti djecu, ako im to zapravo i nije zvanje. Često se te osobe ne znaju spustiti na razinu osnovnoškolskog učenika i prenijeti mu znanje. Koliko god ona izreka bila stara, može se primijeniti u ovoj situaciji: NIJE ZNANJE ZNANJE ZNATI, VEĆ JE ZNANJE ZNANJE DATI!"