Cedevita priča novu priču / Svježa doza vitamina, svježa doza energije!

Image
Foto: PR fotografije

Nova Cedevita poziva na zabavne aktivnosti na otvorenom koje koriste urbane elemente parkova i igrališta kada klupa, recimo, postaje fitness sprava.

15.7.2015.
13:21
PR fotografije
VOYO logo

Cedevita nas oduvijek povezuje s domom, druženjem na igralištima i u parkovima, sa sportskim aktivnostima, osvježenjem. Ako ta Cedevita pobuđuje nostalgiju, nova Cedevitapriča novu priču; svježu, drugačiju, inspirativnu, aktivnu, urbanu priču, kojoj vjerujemo zbog naslijeđa Cedevita proizvoda. Nova Cedevita ide korak dalje kao „okidač“ za dobar osjećaj. Sa svojom svježom dozom vitamina poziva na aktivnost, kreativnost, upornost, motivaciju, snagu, entuzijazam i time podsjeća na sve atribute značenja svoje prepoznatljive narančaste boje, koja je, s obzirom na novi narančasti logo, prisutna na svakom novom pakiranju. Cedevita je redizajnom dobila i svoj jedinstveni element, zaštitni znak, prepoznatljivu Cedevita čašu. Čaša je stilizirana i obogaćena karakterističnim dodacima poput naočala, brkova, usana i šešira.

Nova Cedevita poziva na zabavne aktivnosti na otvorenom koje koriste urbane elemente parkova i igrališta kada klupa, recimo, postaje fitness sprava. Cedevita GO! od sada nastupa samo pod imenom Cedevita, čime je postignuta apsolutna konzistentnost Cedevita asortimana te su svi proizvodi svedeni pod isti nazivnik, a to je Svježa doza vitamina. Nova Cedevita voli korištenje gradskih rijeka i jezera, bicikliranje kao sredstvo spajanja odredišta, čime promovira zdrav život i u njemu rekreaciju i zabavu. Želimo svježu dozu energije koja nam je svima potrebna za sve izazove koji su pred nama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svježa doza vitamina je uistinu svježa, jer Cedevita prah čuva stabilnost vitamina i u trenutku konzumacije nudi njihovu punu funkcionalnost. Vitamini smanjuju umor i iscrpljenost, štite stanice od stresa i doprinose normalnoj funkciji srca i imunološkog sustava. Važno je napomenuti kako se na novim redizajniranim pakiranjima komuniciraju navedene funkcionalne vrijednosti napitka, koje proizlaze iz djelovanja pojedinih skupina vitamina, a koje je odobrila EFSA (European Food Safety Authority).

Uz redizajn, ove godine lansirani su i novi Cedevita proizvodi: Bazga & limun sa stevijom, kao novi okus sa 35% manje šećera u on the go segmentu, Bazga & limun pakiranje od 200g i okus Menta & limun isključivo za ugostiteljski segment.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo