Studentske grupe prštale su reakcijama studenata nakon nedavno objavljenih fotografija iz menze u Studentskom domu Stjepan Radić u Zagrebu. Nekoliko dana kasnije ponovno slična situacija, ali u menzi Studentskog doma Cvjetno.
Fotografija jela u menzi Studentskog doma Cvjetno snimljena je danas negdje oko podneva
Kako saznajemo, studentica koja je naručila prženu pastrvu, blitvu na lešo, gusti sok, te kolač Rafaelo, upravo u prženoj pastrvi našla je, tvrdi ona, crva.
Podsjetimo, ne tako davno, početkom studenog, na društvenim mrežama dijelile su se fotografije na kojima se vidi nešto što nalikuje na crva i vlasi kose u menzi Studentskog doma Stjepan Radić u Zagrebu. Studentski centar je kasnije izvijestio da je izvanredni inspekcijski nadzor u restoranu utvrdio da u paniranom odresku nisu bili crvi, nego riža.
Fotografije su izazvale brojne reakcije studenata u jednoj grupi na društvenim mrežama, ali osim loše prehrane studenti se već duže vrijeme žale i na grijanje, pranje robe, cijenu smještaja…
O situaciji i o fotografijama poslali smo upit Studentskom domu "Cvjetno naselje", ubrzo nam je stigao odgovor:
"Svi restorani SC-a imaju utvrđeni protokol prilikom reklamacije hrane, a sastoji se u tome da se hrana reklamira odgovornoj osobi na liniji posluživanja ili voditelju kuhinje odmah nakon što se primijeti bilo kakva nesukladnost u vezi s hranom bez obzira na uzrok.
Na priloženoj fotografiji nalazi se premalo informacija te se ne može ni potvrditi niti odreći radi li se doista o štetniku (kako se navodi crvu) ili nečem drugom što eventualno podsjeća na crva (ostatci pastrve)", stoji u odgovoru kojeg potpisuje Krešimir Matijević, dr.med.vet., Voditelj samostalnog odjela upravljanja kvalitetom i rizicima u poslovanju prehrambenim proizvodima.
"Izražavamo žaljenje što se konzument nije odmah obratio odgovornim osobama kako bi, u konačnici, pomogao i odgovornim osobama restorana odgonetnuti o čemu se radi te otklanjanju eventualnih nesukladnosti. Pozivamo stoga studenta koji je konzumirao jelo da se javi u upravu Prehrane radi otklanjanja nedoumica", dodaje Matijević.
Studentski centar u Zagrebu još jednom poziva sve korisnike svojih usluga na aktivnu komunikaciju i suradnju, a sve radi poboljšanja životnog standarda studenata za vrijeme studiranja u Zagrebu.