Npr, salata s 'mesom' /

Studente u Zagrebu muče kilometarske kolone pred menzama, ali i: 'U hrani nalazimo kukce, gusjenice, šarafe, puževe'

Image
Foto: RTL

Za njih 'salata s mesom' ima sasvim novo značenje. U hrani nema što do sada nisu našli. A onda je krenula aplikacija za naplatu obroka koja je puna bagova

29.4.2022.
21:00
RTL
VOYO logo

Muhe, dlake i kamenčići u ćuftama samo su neki od dodataka prehrani koje studenti pronalaze na svojim tanjurima u menzama. Nezadovoljstvo zagrebačkih studenata ključa i zbog kilometarskih redova pred menzama. 

Za sve krive novi sustav naplate obroka, koji je predstavljen kao rješenje za upravo suprotno, kraće vrijeme čekanja te brže i lakše plaćanje obroka. Marko Šiklić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Salata s proteinima" već je postala interna fora između studenata, jer ponekad pronađu "meso" tamo gdje nisu trebali, primjerice – kukca u salati. 

Student Hrvoje Vojvodić: "Dobijete meso koje je gotovo uvijek preslano ili nezasoljeno, prilozi koji plutaju u ulju, ali ne plutaju samo prilozi nego se tu našla i različita flora i fauna, metalni dijelovi, različiti šarafi, znale su se naći gusjenice, čak i puževi, gliste i slične stvari."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je ručak u studentskoj menzi jeftiniji je od najjeftinije kave u bilo kojem kafiću – studenti ponudom nisu zadovoljni. 

Student Ivan Sikirica: "Najveći problem je što je ona jednolična. Ja 5 godina studiram u Zagrebu i možda šest, sedam puta tjedno jedem svinjetinu."

Studentica Matea Maleš: "Intolerantna sam na gluten, meni se dva puta dogodila da me gospođa koja radi u kuhinji koja je zadužena za prehranu pitala što je to gluten."

Svakog se dana samo u zagrebačkim menzama na 16 lokacija podijeli više od 20 tisuća obroka. Da problemi postoje svjestan je i ravnatelj koji poziva studente da odmah prijave sve nepravilnosti. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu Mirko Božnjak: "Nekad nekakva naknadna informacija nakon tri dana gubi smisao, treba se rješavati odmah. Odmah reagiramo, ide izvanredni nadzor i studentu podnosimo izvješće što smo poduzeli. Student može s nama sudjelovati u tom nadzoru ako želi."

Student Kristian Šebek: "Mi smo prijavili, mnogi od nas su bili kod njega, pričali su i  upraviteljem prehrane i s raznim upraviteljima. Svi kažu da će se riješiti, onda kada se to ne riješi govore da to nije u njihovoj nadležnosti i samo vrte priču u krug."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nezadovoljstvo zagrebačkih studenata ključa i zbog novog sustava naplate obroka. Mjesec dana nakon lansiranja, nova aplikacija i dalje je puna bugova. 

Cijeli prilog pogledajte ovdje:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo