Student objavio uvjete pod kojima će se prestati švercati u tramvaju

Priče o švercanju po zagrebačkim tramvajima i potencijalnom podizanju kazne na 1.000 kuna ne prestaju dizati prašinu.

9.4.2013.
15:46
VOYO logo

Naime, budući da ZET nema stranicu na Facebooku, ovaj je student pravdu odlučio potražiti na Facebook stranici Vlade Republike Hrvatske, kako bi bio siguran da će njegove riječi doći do odgovornih.

Evo što im je poručio:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ispričavam se administratoru jer tekst nema veze s Vladom, ali budući da ZET nema stranicu na Facebooku, možda je ovo način da odgovorni vide mišljenje velikog broja svojih korisnika. Radi se o informaciji ZET-ovog sindikata da će se kazne dići s 215 na 1.000 kn i da će se pokušati kontrolorima dati ovlast zadržati neplatiše do dolaska policije, što je trenutno ekskluzivna ovlast policije. Tu vijest je već opovrgnuo voditelj podružnice Dubravko Baričević, ali to je svejedno bio okidač da se ZET-u kaže što mu se ima za reći. Pa dakle:

A da se držite voznog reda?

Dragi 'Zagrebački električni tramvaju', da vam malo sjedne u glavu kad ćemo vam možda početi plaćati cijene javnog prijevoza, koje su među najskupljima u Europi:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

1. Kad vaši vozači, osobito autobusa, nauče poštivati vozni red, umjesto što kasne ili urane, ponekad i više od pet minuta. Što sad, znam da mi autobus dolazi na stanicu svakih četvrt sata, dođem u XX:30 h, a gazda se lijepo dovezao u XX:25 h, pokupio putnike i zaprašio dalje jer mu je bila slobodna cesta pa se mogao zalaufati koliko je htio.

2. Kad omogućite normalan prijevoz u zimskim uvjetima. Nitko nije beknuo protiv ZET-a kad je napadalo pola metra snijega pa je promet kolabirao, ali ekipa se kasnije fino navikla na nerad ove zime, pa čim padnu tri pahulje, odmah sve kasni. 'Oće to tako, snijeg se otopi čim padne, ali kava na okretištu je kava na okretištu, svetinja koju ne smiju prekinuti tako nebitne stvari kao što je posao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tračnice za morsku bolest i gubljenje bubrega

3. Kad popravite tračnice, pa da tramvaji na svakom skretanju ne škripe kao uranjanje Bismarcka u more po nepodmazanim šinama.

4. Kad popravite tračnice, pa da ljudi ne dobivaju morsku bolest i ne gube zube, rebra i bubrege ako se slučajno naslone na šipku na relacijama poput Zagrepčanka – Studentski centar ili u oba smjera oko Lisinskog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

5. Kad uredite stare tramvaje da se ne počnu raspadati čim se ubrza preko 25 km/h ili zabranite vozačima da voze preko te brzine. Cijeli tramvaj se trese kao albanska podmornica kad zaranja na 200 m, razgovor se ne može voditi ni ako urlate, a oni malo slabijeg srca samo čekaju da se nešto otkine i omogući im primanje invalidnine.

Ne sramotite se pred strancima

6. Kad uredite da vanjske tipke za otvaranje vrata na autobusima zaista služe za nešto osim što ukrašavaju prostor kraj vrata / objasnite vozačima da smiju otvoriti vrata ako netko pred njima stoji i ako nitko iznutra nije pritisnuo tipku. Najčešće se ukrcaj svede na to da se ne otvore zadnja ili i zadnja i predzadnja vrata i svi nahrupe na ona koja su otvorena, napravi se gužva, ljudi gaze jedni po drugima i sve se uspori i traje do nekoliko minuta. Ako mislite da je to u redu, možda da se prekvalificirate za transport stoke, mislim da prosječnoj kravi toliko ne smeta kad joj druge krave izgaze čiste cipele jer ih krave obično NEMAJU, za razliku od vrste putnika koje trenutno prevozite.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

7. Kad zaposlite nekog osnovnoškolca da vam ispravi upute na engleskom ili ih jednostavno PREVEDETE NA INTERNETU, umjesto da nas sramotite pred strancima: http://img28.imageshack.us/img28/6886/dsc01320gl.jpg

Građani će vam definitivno početi plaćati usluge kad:

1. Holding prestanu voditi u maniri pijanih milijardera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Odlučite hoćete li prijevoz naplaćivati od poreza i zagrebačkih prireza ILI da karte putnici sami kupuju. Nisam upućen u odnosni zakon, ali čini mi se da jedno isključuje drugo, a vi svejedno žderete naš novac preko poreza, prireza i direktno iz novčanika.

3. Kad smanjite cijenu za vaše go*no od usluge na prikladnu cijenu od nekoliko lipa ili eventualno koju kunicu jer recimo jedna Moskva, koja je među najskupljim gradovima u Europi, u OVAKVOM metrou – http://englishrussia.com/2011/05/17/panoramic-views-of-the-moscow-metro/ – jednosmjernu kartu naplaćuje 28 rubalja, tj. 5,18 kn. Koja traje pet dana. Ne 90 minuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za strance je Holding komedija, a za nas tragedija

Vaša usluga je sramotna. Cijeli Holding je komedija za nekog stranca, za nas i naše novčanike i našu državnu blagajnu je tragedija nad tragedijama. Da nema novih tramvaja i autobusa (a baš me zanima koliko se tu novca opralo i/ili podijelilo rodijacima i kumovima), u potpunosti biste ovom gradu dali štih rumunjske provincije u kojoj jedan tramvaj ide na struju, a druga dva šlepaju traktori.

Vaši zaposlenici, zahvaljujući državnoj sisi, imaju plaće koje nemaju ni mnogi profesori, a posao im se sastoji od toga da voze ili da ih se razvozi. Vaši korisnici, s druge strane, mahom imaju prosječne plaće od 3.500 kn i svaki drugi ima kredit i/ili nekoliko djece koju treba nahraniti, obući i školovati. Razmislite malo o tome prije nego što se upustite u nove ideje nakon što se nasnifate ljepila (jer tako što ne može pasti na pamet zdravom čovjeku), a svojim sindikatima malo skratite povodac jer im očito nije jasno da je njihov posao volan – mjenjač – papučice, a ne vođenje tvrtke. Ali, kako stvari stoje, očito to nije posao ni za vas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pozdrav od studenta koji se veselo šverca već dvije godine i otima kruh iz usta vašim smrtno pregladnjelim radnicima.''

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo