Stjuardese se ruše u nesvijest jer od straha rade bolesne

Normaliziran je promet Croatia Airlinesa koji broji štete zbog otkazanih letova.

3.5.2013.
20:05
VOYO logo

Od 53 djelatnika na bolovanju, devetoro ih se vratilo na posao, pa se stanje normaliziralo, kaže član uprave Croatia Airlinesa Zlatko Širac.

"Promet ide redovito, prema planu, zahvaljujući tome što je dio osoblja zatvorio bolovanje, očekujemo da će i ostali zatvoriti tijekom idućih dana. Nadamo se da je situacija time normalizirana", napominje Širac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istodobno, Sindikat kabinskog osoblja prozvao je HZZO da radi pritisak na liječnike pa oni ne žele otvarati ili produljiti bolovanje. Neki bolesni zaposlenici se, ili iz nužde ili straha vraćaju se na posao, rekla je Tamara Herceg iz Sindikata.

"Ako se nekoga vidi kako povraća, blijedo izgleda, trese se i znoji se, ako je to nekome potrebno...A eto, ljudi rade i to, nažalost", zaključila je Herceg.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Padanje u nesvijest i povraćanje

Predsjednica SKOZ-a Suzana Artuković kazala je za Večernji list kako se jedna kolegica koja se danas vratila bolesna na posao srušila u nesvijest dok je druga povraćala.

Sindikat je u priopćenju optužio inspektore Zavoda da rade pritisak na liječnike i iživljavaju se na članovima sindikata što u HZZO-u oštro odbacuju. To nisu inspektori nego liječnici koji profesionalno obavljaju posao, navode u HZZO-u. A u Croatia Airlinesu, osim ljudi koji su na bolovanju, broje i nastalu štetu.

"U totalu otkazano je 20 letova, bilo je i kašnjenja, oko tisuću putnika je bilo oštećenom, osjećalo je posljedice poremećaja".To je, izračunali su, najmanje 200 tisuća kuna plus indirektna šteta i cijena ugleda, kaže Zlatko Širac.

Neka zaposlenici daju malo veći napor

Resorni ministar Siniša Hajdaš Dončić ponavlja da restrukturiranje Croatia Airlinesa nema alternative, a Uprava i Vlada pokušavaju s potencijalnim partnerima naći partnere za dokapitalizaciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Još jednom pozivam sve dionike kompanije, prije svega mislim na zaposlenike, da do 2015. godine daju malo veći napor i podrže plan restrukturiranja. Inače, nažalost neće biti ništa od kompanije. Povratka u tome nema", poručio je ministar pomorstva, prometa i infrastrukture.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo