STIGAO JE DAN KOJI SU MNOGI ČEKALI - RADOVI NA REMETINEČKOM ROTORU SU GOTOVI! /

Evo kada ga puštaju u promet

Image
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/Pixsell

Promet sadašnjim, privremenim rotorom zatvorit će se u subotu navečer oko ponoći, a do 5 ujutro pomaknut će se sva signalizacija i semafori koji su dosad regulirali promet

22.1.2020.
14:03
Boris Ščitar/Večernji list/Pixsell
VOYO logo

Remetinečki rotor za promet se otvara u nedjelju, potvrdili su za Večernji list iz gradske uprave. Odlučili su tako na radnom sastanku djelatnika MUP-a, Gradskog ureda za promet i Zagrebačkih cesta, a sutra bi se njihov plan trebao potvrditi na posljednjem internom tehničkom pregledu.

Na rotoru je već profunkcionirala nova LED javna rasvjeta, a probno su uključeni i novi semefori.

Promet sadašnjim, privremenim rotorom zatvorit će se u subotu navečer oko ponoći, a do 5 ujutro pomaknut će se sva signalizacija i semafori koji su dosad regulirali promet kako bi se u 6 ujutro rotorom i tunelima moglo normalno voziti.

Image
ROTOR JE NAPOKON GOTOV I SPREMAN ZA PROMET, ALI BANDIĆ OTVORENJE NE PLANIRA TAKO SKORO: /

'Već sam vam prije rekao kad će to biti'

Image
ROTOR JE NAPOKON GOTOV I SPREMAN ZA PROMET, ALI BANDIĆ OTVORENJE NE PLANIRA TAKO SKORO: /

'Već sam vam prije rekao kad će to biti'

Koštao je 331 milijun kuna

Novim rotorom, jednim od kapitalnih projekata Grada Zagreba, trebalo bi se olakšati prometovanje u tom dijelu grada. Vrijednost mu je 331,7 milijuna kuna, dok je iznos bespovratnih sredstava 321 milijun kuna, od čega se 272,8 milijuna sufinanciralo iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a 48,1 milijun kuna iz državnog proračuna. Iz gradske blagajne za rotor se izdvaja oko 11 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako će promet u nedjelju krenuti, nastavit će se radovi na tramvajskoj pruzi, pješačkim i biciklističkim stazama te okolnoj hortikulturi, što bi trebalo biti gotovo do početka travnja.

Rekonstruirat će se, kaže pročelnik Ureda za izgradnju grada Dinko Bilić, tramvajska pruga u dužini od 925 metara.

"Osim rekonstrukcije i izgradnje tramvajske pruge, planirana je i rekonstrukcija kontaktne mreže u zoni zahvata, kao i izgradnja tramvajskog okretišta i kontaktne mreže unutar samog rotora", dodao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike