Spajanje konstrukcije Pelješkog mosta između dvaju stupova u moru popraćeno je velikim vatrometom, javlja HRT. Most je tim spajanjem s komarnske strane sada dug 620 metara.
Montaža spojnog dijela je zahtjevan i precizan posao, a zbog stabilne temperature morao se raditi tijekom noći.
Specifična montaža
Pelješki most, iako nedovršen, plijeni poglede zbog svoje ljepote, a jedinstven pogled na cijelo gradilište pruža se s imanja obitelji Mustapić iznad Komarne. "Ne znam kada je ljepši, po noći ili po danu, prekrasan, uvijek je lijep", rekla je Mirsada Mustapić iz Opuzena za HRT.
"Ova montaža specifična je po tome što se obavlja simultano s dvije dizalice kapaciteta 250 tona, a sam segment težak je 355 tona", pojasnio je inženjer Hrvatskih cesta na gradilištu, Davor Perić.
"Radimo u dva tima s dvije strane, oko 50-ak ljudi je trenutno angažirano", rekao je voditelj montaže rasponske konstrukcije Pelješkog mosta Ivica Granić.
Montaža spojnog segmenta izuzetno je precizan, čak milimetarski posao zbog čega je podizanje i pozicioniranje 30 metara dugog dijela konstrukcije potrajalo do dugo u noć.
Dobra priprema
"Nije bilo problema jer smo imali dobru pripremu, sve je prošlo glatko", naglasio je inženjer na gradilištu Wu Zongjian.
Ipak, za dovršetak Pelješkog mosta potrebno je još dosta posla te se radovi ne smiju prekidati. "Mi smo sada tu u dva u noći i mi moramo do jutarnjih sati, do sedam, osam ujutro obaviti ove ključne radove, fiksiranja i djelomičnog zavarivanja tog segmenta, da bi cijela ta konstrukcija mogla preuzeti opterećenje", istaknuo je Granić.
Ekipa HRT-a prva je koja je prošla preko postavljenog dijela mosta. "Dosad je podignuto i montirano gotovo 1850 metara konstrukcije od sveukupno projektiranih 2404 metra", izjavio je Perić.
Za montažu je preostalo još 554 metara, nakon čega će dvije obale - ona u Komarni i ona u Brijesti, biti spojene.