ŽEDNO UHO - DRUGI DAN /

Soul kao jazz i elektronski punk

Image

Nastavak festivala u &TD-u protekao je u znaku eksperimenata i miješanja glazbenih žanrova.

29.4.2009.
15:55
VOYO logo

Drugi dan Žednog uha protekao je u znatno manjoj gužvi i jednako dobroj atmosferi kao na otvaranju, za što su najzaslužniji sedmeročlani sastav njujorške jazz ikone Williama Parkera i spaljeni njemački elektroničari Mouse On Mars.        

Vremešni Parker svoju je reputaciju osigurao u slobodnijim formama jazza pa je bilo krajnje dvojbeno kako će se snaći u bitno strožim soul okvirima. Razloga za zabrinutost nije bilo pošto je u &TD-u s lakoćom porušio mostove između nesputane improvizacije i glazbe velikog Curtisa Mayfielda. Njegov je ansambl soul standarde obogatio jazzom, vrlo zabavnom pantomimom tamnopute pjevačice pa čak i povremenim izletima u ska i bossanova ritmove. Neki dijelovi koncerta bili su malo dosadnjikavi, ali u cjelini je riječ o posveti na koju bi veliki Curtis mogao biti ponosan.                 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemački dvojac Mouse On Mars održao je još jedan punkerski nabrijani zagrebački nastup tijekom kojeg su oduševili izvedbama bržih stvari i pokazali da se u laganijim temama ipak ne snalaze baš najbolje. Kada nalikuju Prodigyju ili "piče" razorni jungle, Andi Toma i Jan St. Werner mogu se mjeriti s bilo kojim predstavnikom post-techno scene, no u trenucima opsjednutosti robotikom Kraftwerka ili kolažima kaosa Cana i Fausta ostavljaju neusporedivo slabiji dojam.

Ipak, okupljene su dobro rasplesali te u velikom stilu okončali još jednu večer Žednog uha.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo