"Na snižavanje cijena natjeralo nas je tržište. Nismo mogli ostati imuni na to što se događa u našem okružju kada je konkurencija odlučila značajno spustiti cijene. Mi imamo najbolju kvalitetu usluge koja se očituje u voznom parku te ophođenju s klijentima, a uložili smo i jako puno novca kako bismo optimizirali vrijeme čekanja na prijevoz. Trenutačno smo drugi po broju vozila na zagrebačkom taksi-tržištu, no cilj nam je u cijelosti preuzeti prvu poziciju i to ćemo nastojati ostvariti tijekom ove godine", najavio je Ivan Zubak, potpredsjednik Uprave Oryx grupe.
Dodao je i kako je upravo Oryx taxi jedini pružatelj usluge koji pozive korisnicima ne naplaćuje kroz tarifu 060.
Zubak kaže da žali što u području taksi djelatnosti ne postoji mjerodavna agencija koja bi se bavila stanjem na tržištu, kvalitetom usluge, cijenama, kao i zadovoljstvom klijenata pruženom uslugom.
Cijene padaju, korisnici sve zadovoljniji
Na snižavanje cijena natjeralo nas je tržište. Nismo mogli ostati imuni na to što se događa u našem okružju kada je konkurenkcija odlučila značajno spustiti cijene.Cijenu vožnje je promijenio i Ekotaksi, te je tako cijena kilometra pala na pet kuna, dok početak vožnje zaračunavaju 8,80 kuna.
Od prošle godine, dolaskom Taxi Cammea značajno su se snizile cijene u sektoru pružanja usluge zagrebačkog taksi-prijevoza.
Cammeo besplatno vozi prva dva kilometra, za start naplaćuje 15 kuna, dok prijeđeni kilometar stoji 5 kuna.
Domaći igrači na zagrebačkim ulicama, Udruženje zagrebačkih taksista Radio taksi shvatilo je da pod pritiskom konkurencije neće još dugo izdržati s visokim cijenama, pa su ih promijenili prije mjesec dana. Svojim korisnicima naplaćuju 4,90 kuna po kilometru, dok je cijena starta 9,90 kuna.
Kao svoju najveću prednost taksisti Radio taksija ističu dobru pozicioniranost na svim lokacijama u gradu, kao i brz dolazak po pozivu.