SLJEDEĆI TJEDAN - ODMORA VRIJEDAN: /

Evo što donosi nova akcija HTZ-a i kad bi se mogla ponovno održati

Image
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL

Tjedan odmora vrijedan s 50 posto popusta za domaće i strane turiste na gotovo 400 lokacija diljem Hrvatske počet će 16., a završiti 25. listopada

8.10.2020.
13:10
Goran Kovačić/PIXSELL
VOYO logo

Domaći i strani turisti koji se zateknu u Hrvatskoj od 16. do 25. listopada kod više od 260 ponuditelja turističkih i drugih usluga mogu računati na 50 postotne popuste u sklopu akcije "Tjedan odmora vrijedan" koju zajednički prvi put provode Ministarstvo turizma i sporta te Hrvatska turistička zajednica (HTZ). Do sada se prijavilo 265 ponuditelja usluga, još ih je 70 u obradi te se očekuje da ih ukupno bude oko 400, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji je detalje akcije iznio u četvrtak na konferenciji za medije u Ministarstvu turizma.

Među ponudama su i one najvećih hotelijera, poput Valamara, kao i malih obiteljskih hotela i privatnog smještaja, OPG-ova i drugih, s Jadrana i dosta s kontinenta, a koji nude i puno mogućnosti za boravak na otvorenom, što je važno i u pandemiji. Staničić je naglasio da su uključene i javne ustanove, razgovara se i s Jadrolinijom, HAC-om i Hrvatskim cestama te Croatia Airlinesom od kojih uskoro očekuju povratne informacije, a tu je i HŽ Putnički prijevoz, koji su se prvi javili, kao i putničke agencije koje nude pakete s uključenim prijevozom pa i zrakoplovima Croatia Airlinesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Teško je sada prognozirati koliko će se ljudi odazvati na te ponude, ali očekujemo da će to utjecati na povećanje domaćeg turističkog prometa", rekao je Staničić, poručujući da se svi u sklopu akcije pridržavaju mjera, a ako se uvedu nove mjere za ograničavanje boravka ili putovanja po zemlji onda će se tome i prilagoditi.

Image
STIŽE PEDESET POSTO POPUSTA NA BROJNE USLUGE: /

Brnjac zadovoljna odazivom više od 250 ponuditelja turističkih usluga

Image
STIŽE PEDESET POSTO POPUSTA NA BROJNE USLUGE: /

Brnjac zadovoljna odazivom više od 250 ponuditelja turističkih usluga

Dvaput godišnje

Cilj akcije "Tjedan odmora vrijedan", kako ističe, je da bude dugoročni projekt, da se nadograđuje i da građani više putuju po Hrvatskoj i upoznaju i njene mikro lokacije, pa i one do sada neotkrivene, a za sada je zamišljeno da ide dva puta godišnje - u posezoni, u listopadu ili studenom, te u predsezoni, oko uskrsnih praznika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Želja nam je da u tome okupimo što više pružatelja turističkih i drugih usluga - od hotela i privatnog smještaja, restorana i drugih ugostitelja do nacionalnih i parkova prirode, muzeja, galerija, putničkih agencija, prijevoznika i drugih, koji su se i sada uključili, a nadamo se i da će popusti biti poticaj domaćim turistima da se upute na neko putovanje, izlet, na ručak ili drugo", rekao je Staničić.

Razvoj turizma

Sve prati i medijska kampanja od 1. do 25. listopada, za čiju je potrebu snimljen i novi spot, a sve ponude se mogu vidjeti na web stranicama tjedanodmoravrijedan.hr, na koju se mogu i prijaviti ponuditelji usluga. Državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta Sandra Herman također ističe važnost tog projekta za domaći turizam, ocijenivši da je to prilika i za kontinentalni turizam i ruralne sredine da se pokažu sa svojim ponudama.

Ravnateljica Slatkovodnog akvarija Aquatica iz Karlovca Margarita Maruškić Kulaš je naglasila kako su se rado uključili u tu akciju, smatrajući kako je to dobra prilika da taj jedinstveni akvirij u regiji po upola nižim cijenama posjete oni koji do sada nisu bili, kao i oni koji su već bili. Riječ je, kako je objasnila, o atrakciji otvorenoj prije četiri godine, uz financiranje iz EU fondova, što je dalo dodatni poticaj razvoju turizma u Karlovcu i županiji i imamo stalno dosta i domaćih i stranih posjetitelja.

"Ova kriza svima je donijela i drugačiji pristup pa i nama s posjetiteljima, jer ove godine nemamo školskih grupa, ali primjećujemo porast dolazak domaćih ljudi, kojima se veselimo i u tom Tjednu", zaključila je Maruškić Kulaš.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo