GOOGLE TRENDS /

Škoro i Kolakušić nikoga nisu zanimali, Orešković i Juričan najveći pobjednici debate!

Image
Foto: Pixsell

Znatiželjnici su u pretragama pokušavali otkriti više o onima koji su ih na neki način zaintrigirali

18.12.2019.
16:41
Pixsell
VOYO logo

Predsjednička debata svih 11 kandidata izazvala je dosta zanimanja i bez obzira na kritike onoga što se moglo čuti ili načina na koji je vođena, bila je korisna. Birači su mogli proučiti kako kandidati brane stajališta, kakav nastup imaju i kako razmišljaju, a prije svega - mogli su upoznati one kandidate koji su slabije medijski zastupljeni.

Da je interes u tom smjeru postojao, potvrđuje Google kroz svoj Trends. Naime, tijekom kampanje koja je bila gledana u cijeloj Hrvatskoj a i šire, znatiželjnici su u pretragama pokušavali otkriti više o onim kandidatima koji su ih na neki način zaintrigirali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Rukovanje Grabar-Kitarović i Škore, nasmijani Đapić...: Sučeljavanje 11 kandidata za Pantovčak!

Image

Rukovanje Grabar-Kitarović i Škore, nasmijani Đapić...: Sučeljavanje 11 kandidata za Pantovčak!

Najviše su pritom profitirali Nedjeljko Babić, DarioJuričan, Dalija Orešković, Katarina Peović i DejanKovač. No, ljudi su putem Googlea iskazali interes i za Ivanom Pernarom, AntomĐapićem, Kolindom Grabar-Kitarović i ZoranomMilanovićem. Mnoge je zanimalo i koliko je visok Pernar.

Prema trendovima, najlošije su prošli Miroslav Škoro i MislavKolakušić, za koje nije bilo većeg zanimanja u pretragama. Istodobno, ostale se kandidate pretraživalo uzduž i poprijeko. Ljude je zanimala biografija Dalije Orešković, zanimao ih je njen punac Slaven Letica, iskazan je interes i za biografijom Katarine Peović, a kritika na račun kompanije King ICT očito je pobudila pozornost jer je među najtraženijim pojmovima upravo "King ICT".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gledamo li po regijama, Zagrepčane su najviše zanimali Orešković i Juričan, Ličane samo Orešković i Milanović, Primorje i Gorski kotar bili su zainteresirani za Orešković i Juričana, jednako kao i Split, Međimurje, Zadar, Slavonija, Krapina, Varaždin... Ukratko, Google Trends kao pobjednike ističe Juričana, Orešković, Babića.

Naravno, ljudi će najčešće guglati one koji im nisu poznati pa je i to podosta utjecalo na trendove. Ipak, Milanovića, Grabar-Kitarović i Đapića ljudi znaju otprije pa su ih svejedno pretraživali, što sugerira da Škoro i Kolakušić nisu pobudili dovoljaninteres iako su bili ponajveći zagovornici debate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo