SIGURNA DESTINACIJA / Sezona uopće ne izgleda loše, a neki podaci su baš zanimljivi: Iz jedne zemlje u Hrvatsku je stiglo čak i više turista nego lani

Image
Foto: PIXSELL

Hrvatska im je jedna od omiljenih ljetnih destinacija u koju se uvijek rado vraćaju

6.8.2020.
12:14
PIXSELL
VOYO logo

S tržišta Poljske je u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno je oko 65.000 dolazaka i gotovo 380.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast prometa od 4 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima, pokazuju podaci sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru. 

Image
SEZONA JE ŽIVA /

Nautika se u ovoj krizi pokazala kao ozbiljan turistički adut: Nova ministrica ima važan zadatak

Image
SEZONA JE ŽIVA /

Nautika se u ovoj krizi pokazala kao ozbiljan turistički adut: Nova ministrica ima važan zadatak

''Nakon odličnog srpnja, još bolje turističke rezultate očekujemo u kolovozu. Naime, u Hrvatskoj je tijekom prvih pet dana kolovoza ostvareno više od 3.9 milijuna noćenja što je gotovo 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Uz tržište Poljske na kojem je ostvaren i rast prometa, odlične rezultate u kolovozu imamo i na tržištima Njemačke i Slovenije na kojima bilježimo oko 96 posto lanjskog prometa u istom razdoblju. Ovi rezultati potvrđuju kako je naša zemlja percipirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija, a na svima nama je da odgovorim ponašanjem i pridržavanjem svih propisanih epidemioloških mjera taj status i zadržimo'', istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši da je u dosadašnjem dijelu kolovoza s tržišta Češke ostvareno gotovo 80 posto lanjskog rezultata, a s tržišta Austrije više od 60 posto.     

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nedavno je nacionalna poljska televizija TVP svoje izdanje najgledanije jutarnje emisije u Poljskoj u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Riječ je o emisiji ''Pytanie na śniadanie'' koju tijekom tri sata trajanja u udarnom terminu, prema podacima Nielsen Audience Measurement, svakodnevno prati oko 485.000 gledatelja i gledateljica. U emisiji o Hrvatskoj bile su prezentirane prirodne ljepote, kulturna baština te eno-gastronomska ponuda, a gošća u emisiji je bila Agnieszka Puszczewicz, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj. 

''Gostovanje u emisiji bila je odlična prilika da pred velikim brojem gledatelja predstavim različite motive dolaska gostiju u Hrvatsku. Ne smijemo zaboraviti da je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija Poljaka u koju se oni uvijek rado vraćaju. Vjerujem da će poljsko tržište i tijekom ove vrlo izazovne godine imati snažan udio u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma'', zaključila je Puszczewicz.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo