Timu RTL-a pridružio se Saša Mirić, koji će obnašati dužnost direktora Digitalne prodaje.
„Očekujem pozitivno radno okruženje u kojem mogu pridonositi RTL-u i digitalnom timu u cilju postizanja rastućeg digitalnog poslovanja“, kazao je Saša kojemu će glavna zadaća biti vođenje digitalnog prodajnog tima, s fokusom na razvoj proizvoda te povećanje prihoda od digitalnog oglašavanja.
„Veselim se radu u novom digitalnom timu koji me lijepo primio i upoznao s ostatkom organizacije te novim kolegama. Drago mi vidjeti i poznata lica bivših kolega koji su dokazani eksperti na tržištu i s kojima sam uspješno surađivao“, dodao je.
Saša Mirić diplomirao je na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, a iskustvo u sektoru digitalne prodaje stekao je u grupaciji Styria, počevši svoj profesionalni razvoj kao specijalist prodaje digitalnih medijskih rješenja, voditelj tima Digitalne prodaje te zamjenik direktora Prodaje u 24sata. Iza sebe ima četrnaest godina iskustva u digitalnom oglašavanju kroz, između ostalog, native projekte, digitalnu transformaciju odjela Prodaje, strateško planiranje, upravljanje budžetima i oglašivačka partnerstva.
„Sretni smo što je Saša prepoznao našu digitalnu viziju i odlučio biti dio ključnih ljudi koji će voditi digitalnu transformaciju RTL-a. Naš portfelj bogat je jakim digitalnim portalima koji su godinama prepoznati od publike i klijenata, a na tržištu nam je cilj predvoditi u inovacijama. Sa Sašom ćemo biti korak ispred svih“, istaknuo je glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adrije Matej Lončarić.
„Sašino znanje i stručnost obogatit će naš tim i osigurati nam daljnji razvoj. Veselimo se zajedničkom digitalnom putovanju“, zaključio je direktor Prodaje RTL Hrvatska Tomislav Dubenik. Kolegi Miriću svi žele dobrodošlicu i vesele se suradnji te uspješnim projektima koji su pred nama.