Proizvodnja domaćeg sadržaja /

RTL 2023. proizveo više od 1.300 sati lokalne produkcije, a uskoro natječaj za nove projekte: 'Pozivamo autore igranog sadržaja da se jave'

Image

Tijekom 2023. godine RTL je proizveo više od 1.300 sati lokalne produkcije, a gotovo 80% tog sadržaja producirano je za udarni termin emitiranja. U 2024. godini taj broj sati planiramo povećati za minimalno 10%. Poseban naglasak će primarno biti stavljen na fikciju čiji rast proizvedenih minuta planiramo povećati za gotovo 80% u odnosu na ovu godinu. U skladu s opsežnim planovima za 2024., krajem ove godine bit će objavljen javni poziv na natječaj, upućen lokalnim producentima i produkcijama da prijave svoje projekte.

25.11.2023.
10:45
VOYO logo

Proizvodnja sadržaja nosi odgovornost, kako prema konzumentima, tako i prema ostalim dionicima koji su uključeni u proces. Imajući to na umu, podrška regionalnoj produkciji te lokalnim i nezavisnim producentskim kućama ukorijenjena je u poslovne procese RTL-a od samih početaka. Takav pristup ne samo da jača kreativnu industriju u zemlji i regiji te promovira hrvatsku nematerijalnu baštinu, nego  i daje podršku domaćim djelatnicima u kulturi na regionalnom tržištu te vjetar u leđa cijeloj lokalnoj kreativnoj industriji.

Tijekom 2023. godine RTL je proizveo više od 1.300 sati lokalne produkcije, a gotovo 80% tog sadržaja producirano je za udarni termin emitiranja. U 2024. godini taj broj sati planiramo povećati za minimalno 10%. Poseban naglasak će primarno biti stavljen na fikciju čiji rast proizvedenih minuta planiramo povećati za gotovo 80% u odnosu na ovu godinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: RTL
Image
Foto: Petar Kleščić/RTL

Kako bismo ostvarili željene ciljeve na polju proizvodnje lokalnog sadržaja, podrška i suradnja s lokalnim produkcijama je imperativ.

„Da bismo nudili nove žanrove, nov sadržaj, moramo razvijati kapacitete, jer je tržište malo i postoji svega nekoliko nezavisnih kuća od kojih se može naručiti produkcija originalnog sadržaja ili međunarodnog formata. Naprosto, ne postoji dovoljno profesionalaca koji to mogu izvesti unutar zadanog roka, u jednoj kalendarskoj godini. Stoga, moramo pomoći tržištu da razvija kreativne kapacitete, a s tim razvojem moći ćemo naručiti i raznolikiji sadržaj“, istaknuo je Igor Draguzet, glavni direktor za programski sadržaj CME grupe u razgovoru za Lider u rujnu ove godine, najavljujući povećanje ulaganja i ističući potrebu razvijanja kreativnih potencijala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Plan je polako povećavati količinu naručenoga domaćeg sadržaja te pomoći neovisnim producentima da razviju svoje kompanije, educiraju se, razvijaju vještine i izgrade svoje produkcijske kapacitete“, dodao je.

"Lokalni sadržaj je najbitniji segment našeg poslovanja. Godišnje proizvodimo oko 1300 sati informativnog, igranog i zabavnog sadržaja. U narednoj godini poseban fokus stavljamo na igrani sadržaj koji ćemo značajno povećati u linearnom segmentu. Bitna nam je i naša digitalna platforma Voyo na kojoj ćemo u sljedećoj godini predstaviti prva dva lokalna projekta. Na tom ćemo segmentu više raditi. Ovim putem pozivamo sve autore igranog sadržaja da se jave sa svojim projektima na natječaj koji ćemo sa svim detaljima objaviti do kraja ove godine", kazala je Ana Bižić je direktorica programa RTL-a.

U kolovozu ove godine lansirana je nova RTL-ova streaming platforma Voyo koja korisnicima nudi pregršt sadržaja na zahtjev, među kojim je i onaj lokane produkcije. Gledateljima je trenutno na izbor preko 500 sati regionalnog sadržaja, a u sljedećoj godini taj segment planiramo povećati za 20%. Među naslovima koji su dostupni ističu se i regionalne hit serije poput 'Bese' sa sjajnom Lanom Barić ili pak 'Močvare' i 'Senki nad Balkanom' s genijalnim Goranom Bogdanom, projekti koji pokazuju koliko je ulaganje u promociju i distribuciju regionalnog sadržaja poželjno i prepoznato.

Image
Foto: RTL

Kontinuirana podrška lokalnoj produkciji i investiranje u njezin razvoj nastavljamo i u 2024. godini za kada je planirana proizvodnja ekskluzivnog originalnog Voyo sadržaja za hrvatsko tržište. Riječ je o formatima proizvedenim isključivo za pretplatnike platforme Voyo, odnosno o sadržaju koji gledatelji neće moći pronaći nigdje drugdje. Dva 'Voyo original' projekta već su u fazi razvoja, a korisnicima će biti dostupni sljedeće godine. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U skladu s opsežnim planovima za 2024., krajem ove godine bit će objavljen javni poziv na natječaj, upućen lokalnim producentima i produkcijama da prijave svoje projekte.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo