NAJVEĆA ZARADA DOSAD /

Rekordna turistička sezona: Lorencin najavljuje zaradu od čak osam milijardi eura!

Prema svemu sudeći, ova će turistička sezona biti rekordna. Rast broja noćenja i dolazaka bilježe sve jadranske županije, ali i grad Zagreb, a rekorder je Kvarner kojeg je od početka godine posjetilo 14 posto više gostiju.

7.8.2015.
18:57
VOYO logo

Apsolutni rekorder i ove je godine Rovinj koji će sutra dočekati dvomilijuntnog gosta. Grad tijekom ljetnih mjeseci udvostruči broj stanovnika, a slobodnih kreveta nema.  

"Najviše u sedmom mjesecu. 50 posto naših gostiju u sedmom mjesecu se odmara u kampovima, ali veliko povećanje broja noćenja ostvaruju i hoteli", rekla je Odete Sapač, direktorica TZ Rovinja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A u njima je iz godine u godinu sve više turista koji traže luksuzni smještaj uz što veću privatnost. 

"Žele potpunu relaksaciju, naravno uživanje u suncu i moru na jednom višem nivou", rekla je direktorica hotela Lovorka Andrušić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na viši nivo podignuti su turistički rezultati cijele Hrvatske. U prvih sedam mjeseci na Jadranu i u gradu Zagrebu  boravilo je ukupno 7,5 milijuna turista koji su ostvarili 40 milijuna noćenja što je povećanje od 9 odnosno 7 posto. 

U srpnju je Jadran i Zagreb posjetilo ukupno 3.411.000 turista. U odnosu na lani to je porast od 11 posto. Sve jadranske županije bilježe rast, a rekorder je Kvarner kojeg je posjetilo 14 posto više gostiju. Slijede ga Istra i Splitsko-dalmatinska županija s 12 posto više dolazaka.

Izuzetni rezultati i u Splitu koji je u odnosu na prošlu godinu narastao za velikih 21 posto. 

Hrvatsku najradije posjećuju Nijemci kojih je ove godine više za čak 10 posto. Slijede ih Slovenci, Autrijanci potom Česi i Poljaci. Napokon je ove godine više i Talijana koji su narasli za 8 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobar osjećaj i za ministra koji se s rezultatim pohvalio ispod zemlje, točnije u jami Baredine. Očekuje se i rekordna zarada od 8 milijardi eura.

"Uz dobre najave za deveti mjesec, pripremamo 2016. godinu. Pripremamo i lansiranje novog slogana, novog imidža Hrvatske koji će doprinijeti u daljnjoj promidžbi naše zemlje", izjavio je Darko Lorencin

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šire se i tržišta. Interesantni postaju Kinezi, Korejci, Amerikanci koji na odmor rado idu izvan glavne sezone.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo