Reach for Change je neprofitna organizacija osnovana kako bi živote djece učinila boljima. Nalazimo i razvijamo lidere promjena - lokalne socijalne poduzetnike s inovacijama koje rješavaju pitanja bitna za djecu. Poduzetnicima pomažemo izgraditi inovacije kroz početno financiranje, pristup poslovnoj ekspertizi i umrežavanje.
Reach for Change podržava socijalne poduzetnike koji rade na dobrobit djece. Nekoliko je kriterija koje svaki prijavitelj i njihova ideja moraju zadovoljiti.
Kako bismo podržali ideju, ona mora:
- Biti inovativna, kreativna i svježa.
- Biti u ranoj (početnoj) fazi ili spremna za rast.
- Biti ostvariva, jasna i fokusirana.
- Ciljati na postizanje velikog društvenog utjecaja u smjeru unaprijeđenja života djece (do 18 godina).
- Imati potencijal izazvati sustavnu promjenu. Vizija treba nadići promjene u individualnim životima, prema dugoročnim promjenama.
- Biti nadogradiva. Ideja mora imati potencijal za održivi rast kako bi dosegnula što više djece i nakon perioda podrške.
- Biti usmjerena održivom financiranju. Ideja mora imati mogućnost razvoja u održivi poslovni model i dugoročni plan financiranja.
Kako bismo podržali osobu, ona mora:
- Imati poduzetničke vještine poput orijentacije na ciljeve i rezultate, pragmatičnost i fleksibilnost.
- Imati vještine vodstva, biti u mogućnosti nadahnuti druge da se uključe.
- Biti predana brizi za prava djece i usmjerena na promjene.
Reach for Change u Hrvatskoj
Hrvatska je 17. zemlja u kojoj ova organizacija počinje provedbu svojih programa podrške. U prošloj su godini programi Reach for Change pridonijeli poboljšanju kvalitete života preko milijun djece u Europi, Aziji i Africi. Od 14. svibnja se zainteresirani socijalni poduzetnici s idejom koja unaprijeđuje kvalitetu života djece mogu prijaviti za podršku Reach for Change na našim mrežnim stranicama.
Kriteriji koje socijalni poduzetnici moraju zadovoljiti za prijavu su:
a) da je problem na kojeg se njihova ideja odnosi stvaran i aktualan problem za djecu u Hrvatskoj
b) da se ideja bazira na temi koja ulazi u tematske sektore Reach for Change (društvena uključenost, ekonomska participacija, zdravlje i razvoj, izražavanje i sudjelovanje, zaštita djece, obrazovanje)
c) da su projekti i inicijative na kojima rade u početnoj ili ranoj fazi
d) da su prijavitelji ujedno autori i provoditelji projekta
e) da su prijavitelji predani sudjelovanju i u ne-financijskim programima podrške Reach for Change
U Hrvatskoj program započinjemo uz podršku Tele2 Hrvatska.
Prijavi se na croatia.reachforchange.hr