Zbog problema s izvlačenjem prednjeg dijela podvozja na zrakoplovu Dash 8-Q400, koji je danas poslijepodne letio na relaciji Zagreb - Bruxelles, piloti su sletjeli prema posebnoj proceduri za hitne situacije. Let je na odredište stigao s 58 minuta zakašnjenja, a podaci s radara pokazuju da je većinu tog vremena kružio iznad zračne luke u Bruxellesu.
Piloti i osoblje očito su pripremali zrakoplov za slijetanje u hitnim situacijama, što znači i da su se putnici morali pripremiti za udar, odnosno nagnuti se prema naprijed i čvrsto stisnuti stopala i koljena.
Kako su priopćili iz Croatia Airlinesa, nakon što je zakazao sustav za izvlačenje podvozja, pristupilo se alternativnom postupku, što je uspješno obavljeno. Sigurnost putnika nije bila ugrožena, ističu iz kompanije. Znatno teže bilo bi slijetanje u slučaju da alternativna procedura nije uspjela.
Jedna od putnica ispričala je za 24sata kako su doista morali zauzeti poziciju koja prema pravilima civilnog zrakoplovstva znači mogući udarac prilikom slijetanja. Riječ je o tzv. "brace poziciji". Putnici se moraju nagnuti prema sjedaju naprijed i biti čim bliže istom, kako bi šanse da prođu bez ozljeda bile što veće.
Zbog neočekivanih poteškoća na tom letu otkazan je povratni let OU4457 Bruxelles - Zagreb, a putnicima s tog leta bit će pružena sva pripadajuća skrb u skladu s Europskom regulativom vezanom za prava putnika u slučaju poremećaja u putovanju.