Slavna američka filmska glumica Lauren Bacall umrla je u dobi od 89 godina, objavila je u utorak zaklada obitelji Bogart.
Kako prenose agencije, hollywoodska ikona Bacall umrla je od posljedica srčanog udara u svom domu u zgradi Dakota na Manhattanu u New Yorku.
"S dubokom tugom, a ipak s velikom zahvalnošću na njezinom nevjerojatnom životu, potvrđujemo da je Lauren Bacall preminula", objavila je zaklada Bogart na svom Twitter računu.
Bacall je bila udana za slavnog glumca Humphreya Bogarta od sredine 1940-tih godina do njegove smrti 1957.
Lauren Bacall rođena je kao Betty Joan Perske 16. rujna 1924. u New Yorku u obitelji židovskih imigranata iz Rumunjske i Poljske. Nakon školovanja počela je karijeru modela i ubrzo se zahvaljujući svojoj ljepoti našla na naslovnici tada jednog od najpopularnijih američkih časopisa za žene Harper's Bazaara.
Bila je jedna od najslavnijih filmskih glumica nakon rata, prepoznatljiva i po svom izgledu, promuklom glasu i braku s Humphreyjem Bogartom.
Kao i mnoge glumice u usponu, sama si je financirala studij glume radeći kao model ili asistentica u kazalištu.
Zapazio ju je redatelj Howard Hawks i ponudio joj glavnu ulogu u filmu 'Imati i nemati' nasuprot tada već slavnom Bogartu 1944. godine.
To je bio početak ne samo jedne sjajne glumačke karijere nego i jedne od najvećih hollywoodskih ljubavnih priča, pošto se sljedeće godine udala za Bogarta.
U partnerstvu s Bogartom snimila je hitove 'Duboki san', 'Mračni prolaz' i 'Otok Largo', a s Marilyn Monroe film 'Kako se udati za milijunaša'.
Tijekom duge filmske karijere glumila je i u filmovima poput 'Misery', 'Dogville' i 'Pret-a-Porter', a jedan od posljednjih većih angažmana bi joj je 2004. kad je u animiranom filmu "Pokretni dvorac" Hayaa Miyazakija dala svoj glas Vještici od Pustoši.
Lauren Bacall je imala dvoje djece s Bogartom i jedno s drugim mužem Jasonom Robardsom, s kojim je bila u braku od 1961. do 1969. godine.
Bila je sestrična bivšeg izraelskog predsjednika Shimona Peresa - oni su djeca dvojice braće i oboje su rođeni s istim prezimenom.
Osvojila je poslijeratnu filmsku publiku portretirajući novi tip fatalne žene - neovisne, inteligentne, ali i dalje erotične.