'Identitet i marka Hrvatske' /

Predsjednica pokreće kampanju za brendiranje Hrvatske: 'Živimo od afere do afere i ništa nam ne valja'

Image
Foto: PIXSELL, arhiva

Predsjednica želi da se pokrene kampanja za brendiranje Hrvatske

17.10.2018.
15:20
PIXSELL, arhiva
VOYO logo

Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović održala je na Pantovčaku sastanak na temu "Identitet i marka Republike Hrvatske" kako bi se pokrenula kampanja za brendiranje zemlje. Predsjedsjednica će osnovati radnu skupinu za kreiranje brenda Hrvatske.

„Nadam se da ćemo konačno početi upravljati brendom svoje države. Da  bismo zadržali ljude u zemlji, koji odlaze zbog negazivne klime u društvu, trebamo stvarati kampanju optimizma i vjere u sebe. Živimo od jedne afere do druge, kako u zemlji ništa ne valja, a kad odete u inozemstvo vidite da stranci imaju puno bolju percepciju o Hrvatskoj nego mi sami“, rekla je Kolinda Grabar-Kitarović nakon sastanka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istkanula je da se često u Hrvatskoj usredotočavamo na ono negativno ili što ne valja, a ne na uspjehe naših ljudi, počeviši od učenika, preko studenata, inovatora, sportaša, znanstvenika, poljoprivrednka…

„Htjela sam iskoristiti trenutak svjetskog interesa i pozitivnog dojma o Hrvatskoj – kad sam bila u SAD-u nema toga tko nije čuo za Hrvatsku i tko o njoj nije govorio o pozitivnom svjetlu kao posljedica Svjetskog nogometnog prvenstva. Francuska je osvojila kup, ali Hrvatska je osvojila srca“, rekla je dodavši da treba iskoristiti ovaj pozitivni trenutak za Hrvatsku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Trebamo kreirati vlastiti brend, a ne dopustiti drugima da to rade, primjerice zemlje susjedstvu ili netko drugi. Trebamo sami to raditi. Sokrat je rekao: Budi onakav kakvim želiš da te drugi vide,“, rekla je Grabar-Kitarović i navela primjer Kazahstana i filma o Boratu jer zemlja zbog njega još uvijek trpi negativne posljedice i javnu percepciju.

Istaknula je da Hrvatska ne koristi alate za brendiranje svojeg imidža te da se tom segmentu do sada nije posvećivala pažnja. 

"Razlozi današnjeg susreta jesu pokrenuti kampanju, inicirati okupljanje stručnjaka, sportaša, umjetnika, istaknutih ljudi i svih koji su zainteresirani i koji imaju iskustva i žele ih podijeliti i pridonijeti boljem shvaćanju i kreiranju brenda", rekla je Grabar -Kitarović.

Istaknula je i da se "guglajući" Hrvatsku na internetu može vidjeti da je zemlja uglavnom poznata po sigurnosti, sportu i neobičnom obliku.

"Hrvatska nema jasan sustav oblikovanja vlastite marke. Osnivanjem radne skupine za izrađivanje službene marke želim to promijeniti", zaključila je predsjednica. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radnu skupinu za brendiranje Hrvatske će voditi profesorica Dubravka Sinčić Ćorić s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo