POZITIVNA PRIČA O HRVATSKOM PROIZVOĐAČU PRIRODNE KOZMETIKE: /

Doživljavaju pravu ekspanziju, sve su uspješniji na stranim tržištima

Image

Olival obilježio 23 godine prisutnosti na tržištu novim proizvodnim pogonom.

6.4.2017.
20:55
VOYO logo

Hrvatska kozmetička tvrtka Olival svoje 23 godine poslovanja obilježila je otvaranjem novog poslovnog prostora u zapadnom dijelu Zagreba na 1200 m2, unutar kojeg se nalazi i novi proizvodni pogon. Vrijednost ulaganja je 9 milijuna kuna. Ova perspektivna tvrtka očekuje povrat investiranih sredstava (ROI) u razdoblju od 5 do 6 godina. Iznos subvencije je 2 milijuna kuna, neto dobit je također 2 milijuna kuna, dok je njihov promet u 2016. iznosio 16 milijuna kuna.

Bilježe konstantan rast prihoda od 35% u posljednje tri godine. Premisa kojom se vode svih ovih godina prije svega je kvaliteta proizvoda, stabilnost u poslovanju, cijene prilagođene tržištu i kontinuirano reinvestiranje. Jedna od vrlo važnih karika u poslovanju Olivala je izvoz koji je u stalnom porastu, počevši od 2010. godine. Osim u zemlje regije uskoro započinju s izvozom u Njemačku, u tijeku je finalna faza pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu je i izvoz u Poljsku i Tursku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Događanju su nazočili mnogi ugledni gospodarstvenici te predstavnici Ministarstva gospodarstva, obrta i poduzetništva, Ministarstva zdravstva, HZJZ-a, Hamag-a, EBRD-a, HGK-Komore Zagreb, DM-a, Muellera, BIPE i mnogi drugi. Novi poslovno - proizvodni prostor prostire se na tri kata. Na prva dva kata nalazi se proizvodni pogon i moderan skladišni prostor, dok je na zadnjem katu smješten „open space“ uredski prostor s laboratorijem.

Ovo je energetski učinkovita zgrada s minimalnim utjecajem na zagađenje okoliša, sva ambalaža se reciklira, a posjeduju i heat recovery sustav. Kapacitet proizvodnje u novom prostoru uvođenjem dvaju proizvodnih linija povećan je za 4 do 5 puta. Arhitektonsko rješenje potpisuje gđa. Branka Petković (autorica Laube).Olival uspješno surađuje s najvećim drogerijskim lancima kao što su DM, Muller, Bipa i drugi, a jedini su hrvatski brand certificirane kozmetike koji je svoje mjesto pronašao na njihovim policama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posjeduju ISO 22716 i Natrue certifikate kao jamstvo kvalitete,a ponose se asortimanom od 103 proizvoda. Na događanju su predstavili i novu liniju Prirodnih deo krema od čak pet proizvoda, koji zbog svojih posebnosti izazivaju veliki interes kupaca. „Iznimno nam je drago da su i strani trgovački lanci prepoznali hrvatske proizvode i njihovu kvalitetu. Jako nam je važno da naši proizvodi budu dostupni što širem krugu potrošača i zato uvijek prilagođavamo njihovu cijenu standardu naših kupaca.“, naglasio je direktor Olivala, g. Marijan Pojatina te izrazio zadovoljstvo konstantnim stabilnim rastom i poslovanjem tvrtke.

„Upravo je otvaranje proizvodnog pogona tvrtke Olival pozitivan primjer korištenja sredstava iz EU fondova. Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta svakom ovakvom poduzetniku koji se razvija, širi i zapošljava te povećava konkurentnost poduzeća pristupa kao nositelju razvoja hrvatskog gospodarstva. No, kako bi poduzeća mogla poslovati u zdravom i konkurentnom okruženju te povlačiti jošviše sredstava iz EU fondova naša je zadaća izgradnja povoljnog poslovnog okruženja i uklanjanje administrativnih prepreka koje opterećuju poduzetnike troškovno i vremenski što svakodnevno činimo.“ U svom je obraćanju istaknula pomoćnica Ministra gospodarstva, obrta i poduzetništva, gđa. Nataša Kulanowski Kramarić. Do konca 2017. godine Olival planira plasirati novih 20 proizvoda na hrvatsko i strana tržišta, a trenutno osmišljavaju nove formulacije preparata za sunčanje

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo