Zbog karte od 4 kune prvo su ZET-u tresnuli prihodi za više desetaka milijuna kuna, uslijedilo je uvođenje karte od 15 u vozilima, a sada buna vozača - ne zarađuju prodajom dovoljno. Tvrde tako sindikati i podastiru dokaze o plaćama vozača autobusa i tramvaja - argumentima se brani Uprava.
Vozači nezadovoljni posljednjim promjenama prodaje karata. Tvrde, ranije su više prodavali na što su dobivali i proviziju. Sada to osjete i na plaći.
"900 kuna mjesečno, oko 1000 kuna je pad prihoda po vozaču."
I koliko su vozači trenutno nezadovoljni?
"Jako! Jako smo svi nezadovoljni", kaže nam Tomislav
Batina, zamjenik predsjednika Sindikata vozača i
prometnih radnika Zagreb.
Iz ZET-a poručuju - stanje ne može biti bolje.
"Moramo naglasiti da smo izuzetno zadovoljni sa prodajom karata od njezinog uvođenja 1. srpnja. U mjesecu srpnju kod vozača prodano je nešto više od 27 tisuća karata u vrijednosti od 15 kuna", poručuje Željko Kekić, iz odnosa s javnošću ZET-a.
Vozači se s tim ne slažu. Kažu, ranije se znalo prodati po 50 karata dnevno u vozilu, a danas jedna ili nijedna.
"Putnik zatraži kartu, ja kažem dobar dan, karta je 15 kuna, putnik ju odbija kupiti i uđu u vozilo bez karte", ističe Tomislav Batina, zamjenik predsjednika Sindikata vozača i prometnih radnika Zagreb.
Otkako su se uvele promjene, prihod ZET-a je drastično pao - za čak desetak milijuna kuna. Gradonačelnika tada, a čini se ni sada to ne zabrinjava.
"Dabogda ne prodali ni jednu, vozaći nisu tu da prodaju karte nego da voze. Dabogda nijednu ne prodali", poručio je Milan Bandić, gradonačelnik Grada Zagreba.
Dok se vodi rasprava između ZET-a i Sindikata, putnicima koji plaćaju vožnju u javnom prijevozu - 15 kuna je previše.
Početkom nove školske godine, očekuje se da svaki centimetar ovog tramvaja bude pun. Bez obzira na svađe, svima bi definitivno bilo u uinteresu da svaki putnik kupi i kartu.