Više od dvije godine nakon petrinjskog potresa, poduzimanjem hitnih mjera stabilizacije i zaštite počela je obnova u potresu teško oštećene zgrade sisačkog željezničkog kolodvora.
Investitor radova je HŽ Infrastruktura, a radove izvodi Prijatelj Gradnja iz Dugog Sela.
Kolodvorska zgrada se zbog oštećenja ne može koristiti pa je prometno osoblje smješteno u kontejnere dok je obiteljima iz stanarskog djela zgrade osiguran zamjenski smještaj. Prije potresa zgrada je bila obnovljena, a trenutno je samo djelomično koriste željeznički peroni.
Sagrađena je davne 1861. godine i predstavlja standardni tip tadašnjih mađarskih kolodvora. Njezin je izgled djelomično promijenjen nadogradnjom etaže na središnjem krilu zgrade.
Kolodvor predstavlja zaštićeno kulturno dobro unutar kulturno-povijesne cjeline grada Siska i upisan je u Registar kulturnih dobara RH, pa će se i sanacija izvoditi prema strogim uvjetima konzervatora.
Prema njihovim uvjetima izvođena je i posljednja obnova kada je otkriveno vrijedno arheološko nalazište, kojeg čine ostaci rimske Siscije.
Kolodvor je građen u vrijeme izgradnje prve željezničke pruge u Hrvatskoj, koja je u dužini od 125 kilometra povezala slovenski Zidani Most sa Zagrebom i Siskom. Pruga je puštena u promet u listopadu 1862., povezujući zapadne dijelove Habsburške monarhije s istokom čime je doprinijela snažnom gospodarstvenom razvoju Zagreba i Siska.