"Prije desetak godina uzela sam karticu cije sam koristenje godisnje placala 400 kuna. Nedugo nakon toga naknada je povecana na 450 kuna bez da me itko o tome obavijestio, no buduci da je bila rijec o neznatnoj razlici, nisam reagirala. Prije nekoliko mjeseci, gledajuci bankovni izvod, vidjela sam da je nesto drugacije, da se iznosi ne podudaraju i shvatila sam da mi banka zaracunava gotovo dvostruko vecu naknadu, odnosno 70 kuna mjesecno!? Nazvala sam poslovnicu i pitala o cemu se radi, a oni su mi kazali da je to naknada za nekakav paket. Gospoda mi je pocela govoriti kako imam razne pogodnosti – minus u iznosu tri place, osiguranje od nesrece u inozemstvu i tome slicno", kazala je citateljica za Slobodnu Dalmaciju.
Prema njezinim rijecima, posljednji ugovor bankom potpisivala je prigodom isteka kartice odnosno kada je preuzimala novu. Nitko joj, tvrdi tom prilikom nije spominjao paket, a kamoli naknadu u iznosu od 70 kuna jer to bi, kaze, definitivno zapamtila. I odbila.
Moze doci u svoju maticnu poslovnicu i raskinuti ugovor za paket i to bez placanja penala
Slobodna Dalmacija je kontaktirala i banku u kojoj tvrde da su o svim promjenama cijena, ukljucujuci tako i promjenu cijena paketa, 'klijenti uvijek obavijesteni putem izvoda ili personaliziranih pisama...'.
Nisu komentirali izjavu klijentice o tome kako joj naplacuju naknadu za nesto sto vise uopce nemaju u svojoj ponudi, vec su joj samo porucili da moze doci u svoju maticnu poslovnicu i raskinuti ugovor za paket i to bez placanja penala.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/256285/Default.aspx