'SITUACIJA JE SLOŽENA' /

Pitali smo trgovce što nakon današnjeg bojkota kupovine, evo što su nam odgovorili

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Provjerili smo kako se s bojkotom kupovine nose trgovački lanci koji prema podacima Porezne uprave bilježe pad izdanih računa za 43 posto, a iznos računa je manji za čak 50 posto

24.1.2025.
22:31
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

U Hrvatskoj je danas veliki bojkot trgovina i kupovine zbog previsokih cijena. Građane se pozvalo da ne idu u dućane, a iza svega stoji 'Halo, inspektore'.

Akciju su podržali društva za zaštitu potrošača, sindikati, političke stranke, pa i sam ministar gospodarstva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Provjerili smo kako se s bojkotom kupovine nose trgovački lanci koji prema podacima Porezne uprave bilježe pad izdanih računa za 43 posto, a iznos računa je manji za čak 50 posto.

Image
NA SJEDNICI VLADE /

Plenković o bojkotu trgovina: 'Poruka će biti uzeta u obzir pri definiranju ograničenja cijena'

Image
NA SJEDNICI VLADE /

Plenković o bojkotu trgovina: 'Poruka će biti uzeta u obzir pri definiranju ograničenja cijena'

Točnije danas do 16 sati, fizkalizirano je 1.479.587 račun, ukupne vrijednosti 19.573.948,68 eura. Tjedan dana ranije, fiskalizirano je u istom vremenu 2.574.751 računa, ukupne vrijednosti 39.247.711,69 eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Današnji bojkot kupovine za RTL komentirali su samo Kaufland, Studenac i Lidl. No, na pitanje, koliki su pad kupnje zabilježili u trgovinama i hoće li doći do promjene cijena na više u idućim danima ili idućim tjednima, nisu odgovorili.

'Izaći ćemo kupcima ususret'

Iz Kauflanda kažu kako su svjesni izazova s kojima se građani suočavaju.

"Kontinuiranim akcijama nastojimo što više izaći ususret kupcima. Ovog tjedna primjerice nudimo više od 1800 artikala na akciji, uključujući i neke artikle koji su pod Vladinim mjerama, a koje mi trenutačno nudimo i po cijenama nižima od propisanih", poručuju.

Napominju da će nastaviti poštivati mjere Vlade Republike Hrvatske i ulagati sve napore kako bi ostao pouzdan partner u svakodnevnoj kupovini uz širok asortiman proizvoda koji zadovoljavaju različite potrebe potrošača te najbolji omjer cijene i kvalitete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Razumijemo kupce'

Iz Studenca odgovorili su nam kako razumiju zabrinutost potrošača zbog trenutačne ekonomske situacije, koja je, kako kažu, složena i zahtjeva promišljanje iz više perspektiva.

"Inflacija je prisutna u gotovo svim dijelovima svakodnevnog života i čitavom opskrbnom lancu, koji funkcionira kao međusobno povezani ekosustav. Istovremeno, s obzirom na činjenicu da su trgovci jedini u tom ekosustavu u neposrednom i svakodnevnom kontaktu s kupcima, shvaćamo da su upravo zbog te pozicije njihova očekivanja i zabrinutosti najviše usmjereni upravo prema nama – trgovcima".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Napominju kako unatoč izazovnom poslovnom okruženju, trude se prilagoditi potrebama i mogućnostima kupaca kroz kontinuirane promocije i programe vjernosti.

"Tako i danas, kao i obično, provodimo sve redovite i ranije planirane aktivnosti. Napominjemo kako smatramo da je važno osigurati uvjete u kojima svi sudionici opskrbnog lanca mogu održivo poslovati, dok su ključni proizvodi uvijek dostupni potrošačima. Zato smo otvoreni za dijalog s važnim dionicima koji bi rezultirao dugoročnim rješenjima i pozitivno utjecao na sve, uključujući naše kupce", kažu iz Studenca.

Iz Lidla nisu htjeli komentirati akciju bojkota kupovine. Ostali trgovački lanci nisu odgovorili na naš upit.

POGLEDAJTE VIDEO: Josip Kelemen: 'Hrvatska je pokazala što misli o cjenovnom divljaštvu i inflaciji'

Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni
USKORO
VOYO logo