Vezano uz taj problem javio se i jedan ogorčeni čitatelj Net.hr-a koji je poslao fotografije snimljene ispred hotela Esplanade, na kojima se jasno vide parkirani automobili i autobusi, zbog kojih je prolaz pješacima nogostupom vrlo težak ili gotovo nemoguć.
"Kako je moguće da gosti jednog privatnog hotela ''okupiraju'' javnu površinu ugrožavajući time sigurnost pješaka koji tuda prolaze te zašto se dopušta takvo ponašanje od strane grada i policije, osobito kad u obzir uzmemo činjenicu da hotel ima vlastiti parking koji je uglavnom prazan?", pita se čitatelj.
Ogorčen i bijesan na takvo nedopustivo ponašanje od strane hotela, čitatelj, koji želi ostati anoniman, rekao je kako je još prošle godine cijelu stvar prijavio policiji, no tamo nije naišao na razumijevanje te su ga uputili na ured gradonačelnika. Sada ponovno traži odgovore.
U ožujku napravljena rekonstrukcija propalog nogostupa
Još jedna zanimljiva činjenica koju svakako treba spomenuti jest da je zbog velikih oštećenja u ožujku napravljena rekonstrukcija nogostupa, jer on naravno nije namijenjen tako velikoj težini.
Odgovor smo potražili u policiji i uredu gradonačelnikaMilana Bandića, no do objave ovog teksta do njega nismo došli. Na naš upit javili su nam iz zagrebačkog hotela, a njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti.
Ivica Max Krizmanić, generalni direktor objasnio je postojeću situaciju i zamolio za razumijevanje građana.
Od 1925. godine kada je Hotel Esplanade izgrađen, dosta se toga promijenilo, promet se povećao, a prilaz hotelu smanjio, no hotel i dalje ima potrebu dočekati i ispratiti goste koji svakodnevno dolaze i odlaze.
Esplanade je prestižan hotel visoke kategorije u kojemu svakodnevno odsjeda veliki broj gostiju, turističkih grupa te važnih državnih i drugih delegacija, za koje se nerijetko mora koristiti prostor ispred hotela radi iskrcaja gostiju i prtljage. Tada nastojimo da se automobili i autobusi zadržavaju što kraće vrijeme, do 15 minuta te ih potom upućujemo na parkiralište.
U tim slučajevima pješaci se nesmetano mogu poslužiti gornjim prolazom uz ulaz hotela koji im produžuje put za svega nekoliko metara. Ukoliko postoji potreba naši djelatnici koji rade na glavnom ulazu u hotel uvijek su spremni pomoći građanima kako bi im olakšali prolaz.
Izuzetak su visoke delegacije kada je potreban poseban sigurnosni režim, ali i tada samo na dolasku ili na odlasku prilikom formiranja kolone.
Nerijetko se dešava se da gost ne znajući da nije dozvoljeno parkiranje sam parkira auto te u tom slučaju dobije kaznu za krivo parkiranje od komunalnih redara.
Molimo sve građane za razumijevanje i fleksibilnost. Naime, uistinu pokušavamo što kraće vrijeme zadržavati vozila na prostoru predviđenom za pješake jer nikako ne želimo otežati kretanje pješacima, a s druge pak strane nastojimo gostima koji stižu u Zagreb pokazati dobrodošlicu i gostoprimstvo, pa pozivamo građane da nam u tome pomognu.
Šaljite nam svoja zapažanja, informacije, fotografije i priče na adresu vijesti@portal.net.hr˝
Želite li da za vas potražimo odgovore stručnjaka i nadležnih institucija vezano za probleme koji vas muče, adresa za vaše upite je također vijesti@portal.net.hr