Umjesto na parkiralištu, ovdje se rabljeni automobili nalaze u posebno dizajniranom ambijentu. U salonu se nalazi posebna zona s ekranom na dodir na kojem kupac može samostalno ili uz pomoć osoblja pregledati sve dostupne automobile u pregledu od 360 stupnjeva i sa svim potrebnim specifikacijama.
Za isticanje automobila u posebnoj ponudi, dizajniran je izlog koji ujedno služi i za posebna promotivna događanja, zbog čega je opremljen posebnom rasvjetom i DJ opremom.
Na jednak način kao što u e-trgovini kupac transparentno može dobiti pregled rabljenog automobila u 360 stupnjeva, tako i u salonu uz pomoć tableta povezanog sa svakim automobilom, može se dobiti uvid u tehničke specifikacije i stanje svakoga od njih. Na taj način je kupac samostalniji, slobodniji i sigurniji u inače neizvjesnom i nepovjerljivom procesu kupovine rabljenog vozila.
Kako bi se učinkovitije uskladila e-trgovina i ona fizička, u istom prostoru rade zaposlenici AutoZubak Neostar Laba koji prateći stanje u e–trgovini u realnom vremenu unaprjeđuju fizičku trgovinu. Također, Neostar Lab je jedinstveni laboratorij u kojem nastaje sadašnji i budući digitalni AutoZubak!