Posljednjih godina organizatori koncerata sve se češće nalaze na udaru bijesnih obožavatelja koji su svoje karte kupili po bitno višoj cijeni i potom doznali kako su stadion ili dvorana zapravo poluprazni.
Ovih je dana otkriveno kako su krivci preprodavači ulaznica koji već neko vrijeme vode, u većini slučajeva, vrlo unosan biznis te, uz pomoć portala poput StubHub ili Craigslist, zarađuju pravo bogatstvo.
Na njihovom udaru nedavno su se našle i Rihanna te Beyonce koja je, prema službenim prodacima, londonski stadion Wembley napunila do vrha, no obožavatelji su na društvenim mrežama izrazili svoj bijes, primijetivši nekoliko desetaka tisuća slobodnih mjesta.
"Tome treba stati na kraj. Nema ništa gore od izaće na pozornicu očekujući rasprodani koncert i onda vidjeti polupraznu dvoranu. Pogotovo kada poslije nastupa odete na internet i shvatite kako su neki sumnjivi portali za ulaznicu tražili 'brda i doline'", kazao je Adam Tudhope, menadžer grupe Mumford & Sons.