Osijek postaje bogatiji za još jedan događaj, riječ je o TO DO Sport Event Conference, prvoj specijaliziranoj sport-event konferenciji u regiji, koja će se 1. i 2. lipnja održati na Građevinskom fakultetu u Osijeku. Konferencija će na dva dana ugostiti vodeće stručnjake sportske scene i ''event'' industrije, organizatore velikih sportskih događaja i stručnjake iz marketinške industrije.
Sportska se industrija posljednjih godina ubrzano mijenja te je iznimno bitno pratiti nove trendove. Stoga su glavne teme o kojima će se raspravljati vezane uz privlačenje i organiziranje velikih sportskih događaja i iskorištavanje njihovog turističkog potencijala.
Program je konferencije podijeljen na 4 panela čije su teme: Biciklizam kao ekonomski, turistički i socijalni pokretač, Značaj velikog sportskog događanja za lokalnu zajednicu, Kako (ne) uspješno organizirati globalni događaj? te Sponzorstvo ili partnerstvo: što sponzori očekuju od evenata. Posjetitelji će u sklopu programa moći sudjelovati i u 4 razgovora o Ironmanu – vodećem svjetskom triatlon brendu koji će voditi generalni direktor za Europu, Bliski Istok i Afriku Erwin Dokter , kampanji #Pokrenimograd o kojoj će govoriti Alen Nađsombat, direktor marketinga NK Osijeka, E-sportovima te o tome koliko sponzorstvo zapravo vrijedi za same sponzore svoj će uvid dati direktor marketinga za privatne korisnike u VIPnetu Lordan Kondić. Program je obogaćen i radionicama, ali studijom slučaja PINK WING o spektaklu s automobilima.
Na panelu koji će zasigurno privući brojnu domaću publiku, Biciklizam kao ekonomski, turistički i socijalni pokretač svoja razmišljanja iznijet će ministar turizma Gari Cappelli i Vladimir Miholjević, direktor utrke Tour of Croatia koja značajno doprinosi promociji Hrvatske u cijelom svijetu. O tome što sponzori očekuju od evenata, posjetitelji će imati priliku čuti mišljenje i iskustva Lordana Kondića, direktora marketinga Vipneta te Ivana Šuvara, direktora marketinga Zagrebačke pivovare, te ostalih predavača koji će posjetiteljima pružiti punu sliku kompleksnosti sponzoriranja događaja. Joe Bašić, partner na najvećem odbojkaškom natjecanju na pijesku Poreč Major – Beach Volleyball Major Series, Tomaž Ambrožič, direktor marketinga za IRONMAN 70.3 Slovenija te Marko Žunić glavni tajnik Europskih sveučilišnih igara neki su od govornika na panelu Kako (ne)uspješno organizirati globalni događaj. Damir Đurović, generalni direktor Reboot InfoGamer-a kroz svoje će prezentacije posjetitelje uvesti u svijet E-sportova te objasniti njihovoj sve veću važnost u današnjoj sport-event industriji.
Konferencija će ujedno biti prilika za povezivanje predstavnika turističkih zajednica i promotora turističkih destinacija s organizatorima najvećih sportskih događaja u regiji u svrhu privlačenja događaja koji mogu generirati veliki interes kod gostiju prvenstveno u razdobljima predsezone i postsezone. Iskorištavanje punog potencijala evenata u svrhu promidžbe i stvaranja pozitivne vrijednosti često koriste sponzori koji će se na konferenciji upoznati s detaljima marketinških i medijskih kampanja na primjerima uspješnih sportskih događaja, ali i načinima na koje se iz istih mogu generirati dodatne vrijednosti za brendove i tvrtke koje zastupaju.
Organizatori ističu kako je dugoročni i glavni cilj konferencije okupiti najbolje sport-event organizatore te predstavnike medija, turističkih zajednica i sponzora koji će predstaviti potencijale na tržištu, navesti i analizirati primjere najboljih događaja s ciljem povezivanja i razmjene znanja te kontakata u svrhu zajedničkog razvoja.
Uz veliki poslovni i turistički značaj, TO DO konferencija u sebi krije i onaj humanitarni pa će tako sav prihod prikupljen od kotizacija biti doniran Centru za pružanje usluga u zajednici ‘’Klasje’’ te će se financirati sudjelovanje djece u sportskim programima kroz sportske klubove Grada. Cijena kotizacije je 300 kuna (+PDV), a za studente iznos je 50% jeftiniji.
TO DO Sport Event Conference održava se 1.i 2. lipnja na Građevinskom fakultetu u Osijeku u sklopu Pannonian Challenge festivala, vodećeg extreme sport natjecanja u regiji. ,,Odlučili smo proširiti program Pannonian Challengea te uvesti jedan B2B segment koji će utjecati na razvoj samog događaja, ali i na razvoj cjelokupne turističke ponude grada Osijeka i Osječko-baranjske županije. Na konferenciji očekujemo preko 25 jakih govornika te više od 200 posjetitelja u prvoj godini. Veselimo se novom izazovu, ali i novoj strani Pannonian Challengea, koji će zasigurno pomoći svim lokalnim organizatorima u budućim planovima!`` - istaknuo je Jurica Barać, direktor Festivala.