"Sve je počelo kada smo iznenada dobili uplatnicu s dugom za struju na čak 58 tisuća kuna, iako se nikada nije dogodilo da nismo platiti račun za struju. Kada smo se u šoku otišli žaliti pružatelju usluge, rekli su nam da smo mi godinama plaćali samo procijenjenu potrošnju (paušale), ali ne i redovnu potrošnju. Kako mi nikada nismo dobili nikakvu uplatnicu na tu razliku, jednostavno smo mislili da su naše paušalne mjesečne rate takve da odgovaraju našoj potrošnji ili da čak rate i preplaćujemo. Nismo prihvatili dugovanje, pokrenuli smo proceduru osporavanja tog duga, te nastavili redovno podmirivati svoje obveze. No, pružatelj usluge nas je zbog osporavanog duga bez puno rasprave isključilo iz mreže", priča ogorčena žena za Glas Slavonije.
Primili su je u Savjetovalištu Potrošačkog foruma te joj pokušali pomoći da ostvari svoje pravo na isporuku struje za vrijeme postupka osporavanja dugovanja koje joj jamči Zakon o zaštiti potrošača.
Naišli na zid
No, u nevjerici nastavlja priču Dunja Mak iz Savjetovališta, umjesto da ženi pomognu, i pravnici iz Potrošačkog foruma naišli su na zid.
Mak tvrdi da je u poslovnici pružatelja javne usluge službenik rekao kako su u pravu, ali da su isključili struju jer je 'direktor tako naredio'(!?), a u Tržišnoj inspekciji da oni nemaju mehanizme za pomoći iako po zakonu pružatelja javne usluge mogu za ovakvo ponašanje kazniti novčanom kaznom od 10 do 100 tisuća kuna.
http://www.glas-slavonije.hr/242302/3/Osjeckoj-obitelji-bespravno-iskopcali-struju-a-pomoci-ne-moze-ili-ne-zeli-nitko