Naime, njihov je proizvod zaintrigirao globalnog svjetskog igraca, australski GFP - Global Franchise Partners, koji u 32 zemlje svijeta plasira njima zanimljive proizvode, pise Glas Slavonije.
Podsjetimo, Sarici su trzistu ponudili osvjezavajuci topli napitak s komadima voca koji dolazi u cetiri razlicita okusa. U vrecici je, naime, suseno voce, koje, kada se prelije toplom vodom - dobije volumen. Primjerice bobicasto voce pada na dno, jabuka ostaje na povrsini - i doista se moze grickati. Voce se pojede - caj popije.
Bez kemije
U svemu tome nema kemije, nema supstrata, tvrde braca Saric.
''I to je ono sto je privuklo naseg partnera, odnosno uvjet im je bio da je rijec o kvalitetnoj proizvodnji sa sirovinama poznatog podrijetla i strogo postovanje proizvodnih procesa'', rekao je Darko.
Nisu iznenadeni zanimanjem GFP-a. Grupacija je to koja sa svjetskim partnerima ima vise od sto godina iskustva u fransiznom poslovanju, spajanju i akvizicijama u medunarodnim poslovnim sektorima. Za tvrtku dvojice Osjecana osnivaca, prilika je to za plasman na doista sirokom svjetskom trzistu, pocev od Kanade ili nama blize, zemalja Bliskog istoka, pa do Kine.
No, izlazak na nova trzista za proizvod nuzno je znacio i jos neke marketinske preinake i preinake blize navikama potrosaca na tima trzistima. Tako ce vrecica u koju je pakirano voce biti biorazgradiva, a prevladavajuca crna boja ambalaze mijenja se, cini se, u prihvatljiviju bijelu.
http://www.glas-slavonije.hr/254540/7/Australski-ce-GFP-osjecki-caj-za-grickanje-Carletti-plasirati-na-svjetska-trzista