Od sljedeće godine novi automobili bi mogli biti skuplji i do 10.000 kuna!
Nakon što se otkrilo da su neki proizvođači lažirali podatke o stvarnoj potrošnji, reagirala je Europska unija te bi se uskoro trebalo krenuti s novom vrstom testiranja zagađenja u realnim, cestovnim uvjetima, a ne kao dosad u tvorničkim.
Naime, testiranja u realnim uvjetima su dovela do povećanja potrošnje od kojih desetak posto, čime se povećava i razina od CO2 pa ni porezne kategorije više ne mogu biti iste.
Unija obračunava poseban porez pa oni koji su na papiru trošili najmanje - najmanje su ga i plaćali, a sad ako se dokaže da troše više - obračunavat će se veća trošarina.
Novi europski propisi i nova regulativa pokrenuti su aferom Volkswagen kada su čelnici ove njemačke marke priznali da su lažirali stvarne podatke o potrošnji i ispustu CO2
Sve korekcije u cijenama - obećavaju proizvođači - bit će pravodobno najavljene.